TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dawid Pożoga został nowym CMO rankomat.pl

O autorze
1 min czytania 2021-10-19

Dawid Pożoga w rankomat.pl będzie odpowiedzialny za nadzór nad wszystkimi działaniami departamentu marketingu, opracowanie strategii marketingowej i jej egzekucję, poprawę customer experience oraz wzrost biznesu.

– Jestem przekonany, że moje doświadczenie zdobyte na rynku e-commerce, jest w stanie zapewnić rankomat.pl odpowiednich bodźców do rozwoju i ugruntowania pozycji lidera. Z kolei dla mnie jest to okazja do zmierzenia się z dynamicznym i pełnym wyzwań online’owym rynkiem ubezpieczeń oraz produktów finansowych, na którym naszą ambicją jest przemiana Rankomat w platformę „one stop-shop” – komentuje Dawid Pożoga CMO rankomat.pl.

Dawid Pożoga z marketingiem jest związany od blisko 15 lat. Przez ostatnie 3 lata pracował w berlińskiej centrali Zalando, początkowo jako marketing lead i regional lead na rynku polskim i czeskim, a od 2021 roku na stanowisku head of marketing, na którym odpowiadał m.in. za uruchomienie platformy na nowych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Był członkiem Central Europe Leadership Round i odpowiadał za strategię biznesową oraz zespół marketingu w tym lokalne kampanie (np. „Wymień ubrania po ex”, „Clothes reborn with Pride” i „Dla Ciebie, dla niego, dla nas”), inicjatywy PR, działania influencerów i social media. Przed dołączeniem do Zalando Dawid Pożoga pracował jako business director w MediaCom oraz global marketing & communications manager w CI Games.

Rankomat.pl jest pierwszą multiporównywarką na polskim rynku, która działa na nim od 2008 roku. W ciągu 13 lat zdobył i utrzymał pozycję lidera, porównując oferty ubezpieczeń komunikacyjnych, podróżnych, nieruchomości oraz na życie oferowanych przez prawie 30 marek, a także kredytów, pożyczek i ofert GSM.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing