– O naszej odpowiedzialności nie świadczy wiek, lecz to, za co bierzemy odpowiedzialność. Z czasem spraw, o które dbamy, przybywa. W tym codziennym pośpiechu często zapominamy jednak, by poświęcić uwagę też sobie, co niestety może poważnie odbić się na naszym zdrowiu. Dlatego jako Nationale-Nederlanden chcemy przypomnieć, że w pierwszej kolejności warto zadbać o siebie, aby potem móc zatroszczyć się o pozostałe ważne w naszym życiu rzeczy – mówi Michał Sobolewski, dyrektor ds. strategii marketingowej i produktów w Nationale-Nederlanden.
Badanie, zrealizowane niedawno na zlecenie Nationale-Nederlanden, pokazało, że Polacy mają trudności w prowadzeniu zdrowego stylu życia. Jako największą barierę (30%) wskazują długotrwały stres. To duży problem, ponieważ właśnie stres (a także brak aktywności fizycznej i regularnych badań profilaktycznych) jest uznawany za jedną z głównych przyczyn chorób cywilizacyjnych.
Zobacz również
– Niezdrowy tryb życia jest czynnikiem zwiększającym ryzyko pojawienia się chorób. Choć świadomość w tym temacie rośnie, to wciąż nie potrafimy zadbać o swoją kondycję. Tymczasem pandemia koronawirusa pokazała, jak wiele może zagrażać naszemu zdrowiu i zdrowiu naszych bliskich. Jako Nationale-Nederlanden od lat pochylamy się nad tematem chorób cywilizacyjnych, edukujemy Polaków w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz oferujemy konkretną ochronę i pomoc w przypadku zachorowania – dodaje Michał Sobolewski.
Marka stale rozwija ofertę w zakresie rozwiązań zdrowotnych. Od lat ubezpiecza swoich klientów na wypadek m.in. nowotworu, zawału serca i udaru, a w tym roku, jako pierwsza na polskim rynku, wprowadziła również ubezpieczenie na wypadek cukrzycy.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30- i 15- sekundowe spoty telewizyjne, które będą emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych. Nationale-Nederlanden będzie prowadzić również działania contentowe we współpracy z portalami horyzontalnymi oraz w ramach strony www.nn.pl. Zaplanowane są także aktywności w mediach społecznościowych marki oraz jej agentów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za strategię oraz ideę kreatywną odpowiada agencja VMLY&R, a za planowanie i zakup mediów – OMD. Działania BTL realizuje agencja Apondato, natomiast social media wspiera BlueCloud. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca listopada.
Słuchaj podcastu NowyMarketing