Grupa Azoty, największy koncern chemiczny w Polsce, łączy siły z naczelnym polskim producentem ciągników i maszyn rolniczych – Ursusem. Wszystko po to, aby docenić swoich klientów i dać im szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.
– Jesteśmy dumni z polskich rolników i podziwiamy ich ciężką codzienną pracę. Aby im to okazać, zorganizowaliśmy loterię, w której do wygrania są atrakcyjne i wartościowe nagrody – mówi Sławomir Staręga – Szef Biura Marketingu Grupy Azoty (Zakłady Azotowe „Puławy” SA) i dodaje – Loteria „Dbamy o polską ziemię” to również podkreślenie współpracy pomiędzy dwiema polskimi firmami. Wiemy, że wspólne działanie to nie tylko wzajemna solidarność, ale również wsparcie rodzimej gospodarki, na czym bardzo nam zależy.
Zobacz również
Przetarg na zrealizowanie loterii „Dbamy o polską ziemię” wygrała krakowska agencja Eskadra, która zajmie się jej organizacją i kompleksową obsługą. W odpowiedzi na brief Eskadra opracowała projekt przedsięwzięcia. Do zadań agencji należało również stworzenie koncepcji strategicznej oraz kreacji.
– Jesteśmy dumni, że tak duża i prestiżowa marka jak Grupa Azoty powierzyła nam organizację loterii. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby przygotować ten projekt na najwyższym poziomie – komentuje współpracę Jakub Sadecki – Prezes Zarządu Eskadry.
Działania promujące akcję obejmują reklamy prasowe, materiały POS, direct mailing oraz kampanię w internecie przygotowaną przez They.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 12 marca do 6 maja. Aby wziąć w niej udział, należy kupić nawozy Grupy Azoty za minimum 1000 zł i zarejestrować numer paragonu albo faktury poprzez wysłanie wiadomości SMS lub rejestrację na stronie – www.dbamyopolskaziemie.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nagrodą główną w loterii jest ciągnik Ursus C-380. Dodatkowo w każdym tygodniu trwania loterii akcji dwudziestu uczestników ma szansę na wygranie 1000 zł.
Spot loterii można zobaczyć poniżej.