#dbamyokazdatkanine – zimowe szaleństwo z Electrolux

#dbamyokazdatkanine – zimowe szaleństwo z Electrolux
W Zakopanem stanęła niezwykła strefa zimowa, będąca częścią kampanii Electrolux #dbamyokazdatkanine. Odwiedzający w dniu otwarcia mogli spotkać się w strefie ze znanymi osobami, wypróbować nowe suszarki marki i skorzystać z pozostałych atrakcji. Aktywacja miała miejsce w dniach od 1 do 23 lutego.
O autorze
1 min czytania 2020-02-20

Kampania marki Electrolux – #dbamyokazdatkanine prowadzona jest pod szyldem troski o człowieka, jego ubrania i – w konsekwencji – środowisko naturalne.

– Celem kampanii #dbamyokazdatkanine jest pokazanie najważniejszych korzyści, jakie daje posiadanie suszarki bębnowej w domu. Chcemy, aby każdy z nas miał świadomość, że sposób, w jaki traktujemy ubrania ma ogromny wpływ na to, jak długo możemy z nich korzystać, a to z kolei realnie przekłada się na nasz budżet i wpływ na planetę. Urządzenia z linii Perfect Care pomagają wydłużyć życie naszej odzieży, bez względu na rodzaj materiału, z którego została wyprodukowana – mówi Natalia Kostera, brand manager Electrolux Polska.

Główną osią tegorocznej odsłony kampanii #dbamyokazdatkanine jest zimowa strefa przygotowana przez markę obok stoku narciarskiego na Gubałówce. Wszyscy amatorzy białego szaleństwa oraz turyści odwiedzający Zakopane mogą w niej skorzystać i wypróbować suszarki Electrolux z linii Perfect Care i szybko wysuszyć lub odświeżyć swoje zimowe ubrania, bez obaw o utrzymanie ich technicznych właściwości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do kampanii marka zaangażowała znanych aktorów, Mateusz Banasiuka i Urszulę Dębską, a także muzyka i górala z krwi i kości – Stanisława Karpiel-Bułecką.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W pierwszy weekend lutego cała trójka zawitała do zimowej strefy Electroluxa w Zakopanem, a prowadzone aktywności relacjonowała na bieżąco na swoich profilach w mediach społecznościowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania została przeprowadzona we współpracy Electroluxa z agencją Tailor Made PR, która prowadziła dla marki działania komunikacyjne i odpowiadała m.in. za współpracę z mediami i influencerami oraz koncepcję kreatywną materiałów wideo i nadzór nad ich realizacją.

– Electrolux Polska to kolejny klient, z którym mamy przyjemność realizować działania w obszarze szeroko pojętej edukacji ekologicznej. Cieszymy się tym bardziej, że kampania #dbamyokazdatkanine pozwala nam bazować zarówno na naszym doświadczeniu we współpracy z mediami i influencerami jak również daje możliwość zastosowania szeregu niestandardowych działań i narzędzi – dodaje Edwin Zasada, strategy director w Tailor Made PR.

Za budowę i obsługę zimowej strefy Electroluxa odpowiada agencja eventowa Awena, za zakup mediów – dom mediowy Zenith, natomiast komunikacją akcji w social media zajęła się agencja Feno.

 

Materiał powstał we współpracy z Tailor Made PR.