Grupą zarządzają partnerzy Paweł Kastory, CEO Grupy CP DDB, Marcin Mroszczak, Creative Chairman Grupy CP DDB, oraz Szymon Gutkowski obejmujący stanowisko Managing Director DDB &Tribal.
„Marki potrzebują jednej agencji nowoczesnego marketingu, łączącej marketing online z tradycyjnym marketingiem offline. Jest dziś jasne, że skuteczna komunikacja musi być spójna w różnorodności. Działania marki powinny się nawzajem wzmacniać i napędzać. Dlatego klienci potrzebują jednego wiodącego partnera, z którym mogą zaplanować i wdrożyć spójną strategię komunikacji” – mówi Szymon, Managing Director agencji DDB & Tribal.
Zobacz również
„Mamy wielu spośród najlepszych fachowców na rynku z obu światów: cyfrowego i tradycyjnego – chcemy, żeby pracowali razem” – dodaje Paweł Kastory, CEO Grupy CP DDB.
Nowa połączona agencja liczy teraz ponad 160 osób (120 pracowników z dotychczasowych struktur DDB Warszawa i 40 osób z Tribal DDB).
W połączonej agencji Zuzanna Warowna-Toruńska obejmuje stanowisko Chief Operating Officer DDB & Tribal i odpowiada za wszystkich klientów grupy oraz wszystkie procesy organizacyjne przy wsparciu 9 szefów zespołów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Powołany został nowy dział Brand Innovation, którego szefem został Jakub Eichelberger, Brand Innovation Director DDB & Tribal. Nowy dział łączy kompetencje z obszaru UX i creative technology oraz pełni funkcję komórki new business dla całej połączonej agencji. Jakubowi Eichelbergerowi podlega również zespół DDB Socials dbający o społecznościowy potencjał kampanii wychodzących z agencji oraz prowadzący profile marek w social mediach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na czele zintegrowanego działu strategii jako Acting Strategy Director DDB & Tribal pozostaje Joanna Karwowska-Koza. Dyrektor działu strategii Aleksandra Jurkiewicz przebywa na urlopie macierzyńskim.
Szefami kreacji jako Executive Creative Directors DDB & Tribal zostają Maciej Waligóra i Zuzanna Duchniewska-Sobczak, dotychczasowi szefowie kreacji DDB Warszawa. Będą oni zarządzać ponad 50-osobowym zespołem wraz z 5 dyrektorami: Maciejem Twardowskim, Creative Directorem, Filipem Berendtem, Digital Creative Directorem, Tytusem Klepaczem, Digital Creative Directorem, Magdaleną Drozdowską, Deputy Creative Directorem, oraz Mateuszem Książkiem, Deputy Creative Directorem.
Za PR i HR agencji odpowiada nadal Urszula Lisiecka, People&PR Director DDB & Tribal, która w tym obszarze odpowiada również za spółkę Gutenberg Networks z Grupy CP DDB.
Michał Rutkowski dotychczasowy Managing Director Tribal DDB przechodzi do Grupy naTemat gdzie obejmie funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego.
DDB Warszawa oraz Tribal DDB w ostatnich latach odnosiły wiele sukcesów potwierdzających kreatywność, kompetencje digitalowe i efektywność obu agencji. Do najważniejszych nagród należą: trzy razy z rzędu zdobyty tytuł Najbardziej Efektywnej Agencji Reklamowej Roku Effie 2014, 2013 i 2012, tytuł Agencji Roku Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2014; tytuł Agencji Roku 2013 wg raportu magazynu Media & Marketing Polska oraz dwa razy z rzędu zdobyty tytuł Skuteczność Roku 2014 i 2013 wg raportu magazynu Press. DDB Warszawa wraz z Tribal DDB zdobyły rekordową liczbę nagród na Webstarfestival 2013 i 2012, a w 2014 roku aplikacja mobilna zrealizowana dla McDonald’s osiągnęła zawrotną wręcz liczbę ponad 1,5 miliona pobrań.