W akcję pomocy służbie zdrowia włączyły się liczne sklepy Decathlon na terenie całego kraju, skupiając się głównie na działaniach lokalnych. Do tej pory marka przekazała medykom ponad 1,7 tysięcy masek, a docelowo chce oddać w ręce lekarzy i ratowników prawie 4 tysiące.
Przekazywane maski to typowy sprzęt sportowy, a nie środek ochrony osobistej. Dzięki wysiłkom wielu osób, istnieje jednak możliwość zmodyfikowania ich w taki sposób, aby personel medyczny mógł korzystać z nich w codziennej pracy. Lekarze i ratownicy każdego dnia wykazują się wielką kreatywnością, dostosowując maski do swoich potrzeb. Na drukarkach 3D tworzone są specjalne przejściówki, umożliwiające pracę w maskach stworzonych przecież z myślą o nurkowaniu. Pomoc ułatwia m.in. inicjatywa Print4medic, łącząca medyków z firmami drukującymi w 3D. W ten sposób personel medyczny może jeszcze bardziej efektywnie walczyć z koronawirusem.
Zobacz również
Ponadto, marka nawiązała współpracę z Fundacją WOŚP, która zebrała informacje o zapotrzebowaniu i pomoże w dostarczeniu masek do stacji pogotowia ratunkowego w całej Polsce.
Decathlon, działając lokalnie, z inicjatywy pracowników sklepów, do tej pory przekazał 70 placówkom ponad 6,5 tysiąca produktów, takich jak m.in.: śpiwory, maski, gogle oraz batony energetyczne. Więcej informacji, dotyczących tego, jak Decathlon wspiera lokalne instytucje, znajduje się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing