Zadaniem postawionym przed zespołem Opus B było wypromowanie składanego roweru elektrycznego TILT 500 E i pokazanie, że idealnie nadaje się do jazdy po mieście.
Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców autorzy kampanii zaprosili do współpracy influencerów z popularnego kanału YouTube „5 sposobów na…”, którzy podjęli wyzwanie rzucone przez Decathlon. Przetestowali rower w miejskich warunkach, a na trasie czekały na nich dodatkowe zadania. Do wyścigu, oprócz promowanego elektryka, stanęli samochód i komunikacja miejska.
Zobacz również
Decathlon jest pewny swojego sprzętu, dlatego nie boi się takich testów! Rowery elektryczne to ciągle nisza na polskim rynku, choć z roku na rok zyskują coraz większą popularność.
– Zdecydowaliśmy się na angażującą formę, oddając rower w ręce odpowiednich ludzi – kto zna chłopaków z „5 sposobów na…” wie, że profesjonalizm i poczucie humoru to ich wizytówki. W ostatecznym starciu wzięli udział Klamer, Sztaba i Primosz. Kto zwyciężył w zielonogórskim wyścigu? Trzeba zobaczyć! Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste – tłumaczy Martyna Wieczorek, copywriterka w Opus B.
Za koncepcję i realizację działań odpowiada zespół Opus B, który przygotował kampanię digital i social media.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
To kolejna wspólna kampania Opus B i Decathlon Polska. W ubiegłym roku efektywne działania w ramach kampanii „Decathlon Carbon Challenge” zostały nagrodzone statuetkami Mixx Awards oraz Golden Arrow.
Słuchaj podcastu NowyMarketing