Dla Decathlonu ulepszanie sportu jest prawdziwą misją – i to na każdej płaszczyźnie. Producent stawia na zapewnienie konsumentom jak najlepszego sprzętu w najprzystępniejszych cenach. To dlatego nie prowadzi sezonowych wyprzedaży – najniższe ceny utrzymuje przez cały rok. W przybliżaniu sportu pomagają również pełni pasji pracownicy, bo w sklepach Decathlon pracują wyłącznie ludzie, którzy kochają sport.
Działając w tym duchu, marka nie obiecuje konsumentom, że przebiegnie za nich maraton czy zdobędzie wyższy szczyt, ale zobowiązuje się do tego, że jej sprzęt sprawdzi się w sporcie. W najnowszych spotach Decathlon pokazuje sport w taki sposób, w jaki my wszyscy widzimy go na co dzień, gdy wybieramy się do parku pobiegać, czy gdy kibicujemy komuś na mecie.
Zobacz również
Nowe wizerunkowe spoty dotyczą trzech dyscyplin – turystyki wysokogórskiej, kolarstwa szosowego i biegania w maratonach. Charakteryzuje je dokumentalny sznyt – filmy sprawiają wrażenie robionych z ukrycia, a każdy z nich pokazuje sport w sposób autentyczny, udowadniając, że marka rozumie sportowców. Spoty można oglądać od 5 lutego br. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Sport – nowa forma płatności!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka przygotowała także niezwykłą aktywację, która udowodni, że aktywność fizyczna ma dla Decathlon prawdziwą wartość – tak wielką, że klienci będą mogli zapłacić nią za sprzęt sportowy. Jak to możliwe? Wystarczy wejść na dedykowaną stronę i odpowiednio udokumentować to, jak nowy sprzęt Decathlon ulepszył uprawianie sportu. Wówczas można otrzymać nawet 100% zwrotu kwoty za jego zakup (do 500 zł). To oznacza, że sport w Decathlon stanie się walutą!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aktywacja ruszy w drugiej połowie lutego. Będą ją promować dedykowane materiały w mediach społecznościowych, spójne z kampanią telewizyjną i nawiązujące do niej w sposobie narracji. Dodatkowo w wybranych sklepach Decathlon uruchomiona zostanie specjalna kasa, w której klienci będą mogli zapłacić sportem za zakupiony sprzęt. Akcję wesprą też influencerzy.
Za koncepcję kreatywną i działania w internecie odpowiada agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy MullenLowe MediaHub. Wsparcie PR zapewnia Hope. Spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski, produkcja Makata.