Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Decyzja PROMOD w trosce o zdrowie pracowników i klientów

Promod ogłosił decyzję o zamknięciu działu logistyki oraz zawieszeniu dostaw zamówień online we wszystkich krajach do odwołania.
O autorze
0 min czytania 2020-04-01

W obliczu zaistniałej sytuacji marka uważa, że poza zamknięciem sklepów stacjonarnych jest to jedyna słuszna decyzja. Ograniczenie przemieszczania się pracowników, a tym samym dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo są dla PROMOD najważniejsze.

Strona internetowa i sklep online wciąż są dostępne. Zamówienia, które zostaną złożone w tym czasie, dostępne będą w momencie, gdy sytuacja zostanie ustabilizowana i wszyscy wrócą do codziennej aktywności.

W tych trudnych dla wszystkich chwilach marce PROMOD zależy na utrzymaniu kontaktu z klientami. Zapraszamy do mediów społecznościowych:Facebooka czy Instagrama , gdzie nadal można śledzić ostatnie nowości, udostępniać zdjęcia czy zadawać pytania.

– Dbajmy o zdrowie i bezpieczeństwo swoich i innych. Bądźmy solidarni. Zostańmy w domu – mówi Julien Pollet, prezydent i dyrektor generalny Promod.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj