– Decyzję o przejściu na responsywną wersję sklepu podjęliśmy na początku tego roku – Dominika Żak, właścicielka DeeZee. – Zdecydowaliśmy się na ten krok na podstawie kilku kluczowych czynników. Po pierwsze wciąż rośnie liczba użytkowników odwiedzających sklep z urządzeń mobilnych. Dla nich sklep w RWD to idealne rozwiązanie. Po drugie lepiej jest utrzymywać jedną stronę sklepu i wszystkie działania promocyjne kierować na nią. Kolejnym czynnikiem za RWD jest to, że już teraz jesteśmy gotowi na to, co przyniesie przyszłość w zakupach – twierdzi Dominika Żak.
– Tak duża realizacja wiązała się z ogromną ilością pracy do wykonania – mówi Paweł Szewczyk, CMO w i-sklep.pl. – W sklepie wprowadziliśmy kilka kluczowych zmian, tak by optymalnie przystosować DeeZee do wszystkich urządzeń mobilnych. Najwięcej pracy wymagało przystosowanie layoutu do różnych rozdzielczości, nowe menu, czy modyfikacja koszyka zakupowego – dodaje Paweł Szewczyk.
Zobacz również
Termin „responsive web design” stworzył Amerykanin Ethan Marcotte w 2010 roku. Oznacza on projektowanie stron i sklepów internetowych w taki sposób, aby układ zawsze dopasował się do urządzenia, na którym strona jest wyświetlana.
DeeZee to sklep internetowy, który powstał w 2005 roku, jako autorski pomysł jej właścicielki. Asortyment sklepu, to oprócz butów, najmodniejsze dodatki inspirowane najnowszymi trendami. Obecnie DeeZee to jeden z największych sklepów internetowych w Polsce w branży fashion. Buty DeeZee noszą najpopularniejsze blogerki oraz gwiazdy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach