Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

DeeZee x MRM – najnowsza, autorska kolekcja polskiej marki stworzona dla nowoczesnych kobiet

O autorze
2 min czytania 2022-04-21

Liczne pasje, podróże, rodzina, spełnienie zawodowe i modowy look to charakterystyka nowoczesnej kobiety. Odpowiadając na potrzeby naszych Klientek stworzyliśmy wyjątkową, autorską kolekcję obuwia i torebek na sezon wiosna-lato 2022. Do pomocy w kreowaniu najmodniejszych wzorów na nowy sezon zaprosiliśmy mamę, żonę, kobietę biznesu, prezenterkę i osobowość telewizyjną- Małgorzatę Rozenek-Majdan.

43 modele butów oraz akcesoriów to kapsułowa kolekcja, która po raz pierwszy znalazła się w DeeZee. Dzięki jej uniwersalności i wyjątkowemu charakterowi spełni oczekiwania DeeZeeGirl, ale również pozwoli stworzyć wyjątkowe stylizacje każdej kobiecie. Małgorzata Rozenek-Majdan wraz z marką DeeZee stworzyła kolekcje butów i torebek. Projekty powstały dzięki pomysłom i inspiracjom przekazanym przez MRM, ale także ekspertów DeeZee. Efektem współpracy jest utrzymana w duchu nowoczesności i w kolorach ziemi autorska kolekcja DeeZee x MRM, która właśnie trafiła do sprzedaży.

– W przygotowaniu kolekcji DeeZee x MRM inspirowała nas dynamika życia w wielkim mieście i energia płynąca z najnowszych trendów. Wyjątkowa kolekcja obuwia i akcesoriów została stworzona dla każdej kobiety, która szuka wygody, ale również poszukuje modeli pasujących na każdą okazję i dodających pewności siebie! W codziennym świecie pełnym wyzwań, dla każdej z nas, ważny jest komfort z nutą ekstrawagancji – mówi Dominika Żak, CEO DeeZee

Kolekcja utrzymana jest w kolorach beży, czerni, ale wyjątkowego charakteru dodają jej modele w kolorze limonki. Kolorystyka nie została dobrana przypadkowo, dzięki basicowym odcieniom kapsuła jest uniwersalna, ale każda fashionistka znajdzie również coś dla siebie w postaci modeli w intensywnym kolorze sezonu. Modowe mokasyny i botki na ciężkich podeszwach, z wyjątkowymi zdobieniami, modne sneakersy z łańcuchami, a także mega kobiece szpilki i sandałki pozwalają na stworzenie outfitów zarówno codziennych, jak i tych na wyjątkową okazję. Całość stylizacji doskonale uzupełniają unikalne modele torebek. Mini, midi i shopper bagi pozwolą na dopasowanie ich do każdej sytuacji, dzięki czemu postawimy „kropkę nad i” w każdej stylizacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współtworząc kolekcję inspirowałam się swoją codziennością. Każdego dnia muszę łączyć wiele ról, stąd moja garderoba powinna być zarówno modna, jak również wygodna. Wsłuchuje również w głos mojej insta społeczności i staram się pomagać im w codziennym życiu. Dlatego też kolekcja kapsułowa stworzona wspólnie z DeeZee jest tak uniwersalna. Pasuje zarówno do wykonywania codziennych obowiązków, ale także pozwala poczuć się jak prawdziwa gwiazda – dodaje Małgorzata Rozenek-Majdan.

W sesji zdjęciowej zrealizowanej we słonecznej Hiszpanii marka prezentuje ultrakobiece, ponadczasowe modele szpilek, sandałków, mokasynów, sneakersów i torebek, a to wszystko w supernowoczesnym wydaniu! DeeZee podpowiada uniwersalne rozwiązania oparte o najważniejsze światowe trendy! Bo wie, że #DeeZeeGirls lubią bawić się modą!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł powstał we współpracy z CCC.