„Definicja lepszych zakupów” – Frisco.pl z nową platformą komunikacji

W lutym wystartowała nowa kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
O autorze
1 min czytania 2018-02-23

Frisco.pl w nowej platformie komunikacji uświadamia, że zakupy spożywcze online są czynnością przyjemną, wygodną i jednocześnie usprawniającą cały proces regularnych zakupów dla domu. Zachęca tym samym do rozważenia zakupów spożywczych online jako wygodnej alternatywy dla regularnych zakupów w hipermarketach czy dyskontach” – mówi Maria Najda, kierownik marki Frisco.pl.

Kreacje wykorzystywane w kampanii w przewrotny sposób udowadniają, że kiedy robimy zakupy spożywcze przez internet, dotychczas znane pojęcia nabierają zupełnie nowych znaczeń. Gdy kupujemy online, laptop staje się najbliższym supermarketem w okolicy, kanapa – najwygodniejszym miejscem rodzinnych zakupów, a kuchnia – idealnym miejscem odbioru zamówienia, które Frisco dostarcza na wybraną godzinę.

Działania prowadzone są w internecie: display i social media, w radiu oraz w outdoorze.

Nową strategię oraz kampanię przygotowała agencja LiquidThread, za działania marketingu efektywnościowego odpowiada Performics. Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing