„Frisco.pl w nowej platformie komunikacji uświadamia, że zakupy spożywcze online są czynnością przyjemną, wygodną i jednocześnie usprawniającą cały proces regularnych zakupów dla domu. Zachęca tym samym do rozważenia zakupów spożywczych online jako wygodnej alternatywy dla regularnych zakupów w hipermarketach czy dyskontach” – mówi Maria Najda, kierownik marki Frisco.pl.
Kreacje wykorzystywane w kampanii w przewrotny sposób udowadniają, że kiedy robimy zakupy spożywcze przez internet, dotychczas znane pojęcia nabierają zupełnie nowych znaczeń. Gdy kupujemy online, laptop staje się najbliższym supermarketem w okolicy, kanapa – najwygodniejszym miejscem rodzinnych zakupów, a kuchnia – idealnym miejscem odbioru zamówienia, które Frisco dostarcza na wybraną godzinę.
Zobacz również
Działania prowadzone są w internecie: display i social media, w radiu oraz w outdoorze.
Nową strategię oraz kampanię przygotowała agencja LiquidThread, za działania marketingu efektywnościowego odpowiada Performics. Spark Foundry odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing