Zmiana nazwy na Dynamo Post to symboliczny krok i naturalne zacieśnienie wspólnoty z DYNAMO GROUP oraz forma uporządkowania struktur w obrębie organizacji. Uspójniamy nazewnictwo z DYNAMO GROUP, tak aby marka DYNAMO była jeszcze bardziej rozpoznawalna – mówi Bogdan Pieczura, kierownik studia.
Delapost od początku był częścią Dynamo Group, funkcjonując jako odrębna jednostka.Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu struktur w obrębie DYNAMO będziemy mogli zaoferować naszym klientom jeszcze wyższy poziom obsługi projektów na każdym ich etapie – tłumaczy Maciej Maciantowicz, prezes DYNAMO GROUP.
Zobacz również
Zespół Dynamo Post liczy obecnie 30 osób. W ostatnich latach studio stworzyło dziesiątki reklam telewizyjnych dla takich marek jak m.in. T-Mobile, Huawei, Orlen, Coca Cola, Okocim, Canal+, Samsung, Biovital, OtoDom, PZU, MBank, PKO BP, KFC, Sery Sierpc, Too Good To Go oraz Polpharma.
W swoim portfolio ma również współpracę przy kampaniach społecznych takich jak np. „Otchłań”, z inicjatywy Fundacji Serce Amelki, zwiększającą świadomość nt. transplantologii dziecięcej czy „Patrz w górę!” Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków zwracającą uwagę na kryzys różnorodności biologicznej.
Dynamo Post odpowiada również za produkcję filmów pełno- i krótkometrażowych. W 2021 roku na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni premierę miał krótkometrażowy debiut reżyserski Agnieszki Kot, „Jeszcze jeden koniec świata”. W czerwcu tego roku na ekrany kin wszedł „Samiec Alfa”, postprodukowany przez Dynamo Post pełnometrażowy obraz w reżyserii Katii i Igora Priwieziencew.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W skład DYNAMO GROUP wchodzą: dom produkcyjny Dynamo Film, studio postprodukcyjne Dynamo Post, studio dźwiękowe, studio castingowe oraz Dynamo Digital Solution. DYNAMO GROUP produkuje filmy reklamowe, filmy pełnometrażowe, teledyski, kampanie społeczne oraz digital content.
Słuchaj podcastu NowyMarketing