Delecta powraca z kampanią pod hasłem „Powiedz to prosto z serca”

6 marca wystartowała kampania reklamowa marki Delecta – Powiedz to prosto z serca. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w kluczowych stacjach TV przez najbliższe 5 tygodni, co wzmocni wsparcie sprzedaży produktów w kluczowym sezonie.
O autorze
1 min czytania 2023-03-16

– Konsekwentnie realizując naszą strategię marketingową, budujemy w głowach konsumentów spójny i emocjonalnie angażujący wizerunek marki Delecta – mówi Magdalena Mioduszewska, dyrektor marketingu FoodWell.

Działania komunikacyjne skupione będą nie tylko na topowych produktach, ale również na komunikacji nowej linii codziennych wypieków TAKIE TO PROSTE.

– Czas pandemii zmienił zwyczaje naszych konsumentów. Doceniamy wagę ogniska domowego, chętniej jemy w domu i przygotowujemy żywność od postaw. Wracamy do korzeni – dbając o to, co jemy i z kim jemy. Nasza nowość TAKIE TO PROSTE gwarantuje, nie tylko prosty skład i krótką listę składników, ale również łatwy sposób przygotowania pysznego śniadania – mówi Monika Rożnowska, senior brand manager.

Działania w TV będą wsparte komunikacją w mediach społecznościowych, YouTube, Digital OOH oraz influencer marketing. W sklepach, gdzie konsument podejmuje decyzję zakupową, marka planuje szeroko zakrojone działania wspierające widoczność brandu Delecta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

HiBrands zajęło się strategia wizualizacji opakowań, GPD – strategią komunikacji, a STARCOM – strategią i zakupem mediów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing