– Konsekwentnie realizując naszą strategię marketingową, budujemy w głowach konsumentów spójny i emocjonalnie angażujący wizerunek marki Delecta – mówi Magdalena Mioduszewska, dyrektor marketingu FoodWell.
Działania komunikacyjne skupione będą nie tylko na topowych produktach, ale również na komunikacji nowej linii codziennych wypieków TAKIE TO PROSTE.
Zobacz również
– Czas pandemii zmienił zwyczaje naszych konsumentów. Doceniamy wagę ogniska domowego, chętniej jemy w domu i przygotowujemy żywność od postaw. Wracamy do korzeni – dbając o to, co jemy i z kim jemy. Nasza nowość TAKIE TO PROSTE gwarantuje, nie tylko prosty skład i krótką listę składników, ale również łatwy sposób przygotowania pysznego śniadania – mówi Monika Rożnowska, senior brand manager.
Działania w TV będą wsparte komunikacją w mediach społecznościowych, YouTube, Digital OOH oraz influencer marketing. W sklepach, gdzie konsument podejmuje decyzję zakupową, marka planuje szeroko zakrojone działania wspierające widoczność brandu Delecta.
HiBrands zajęło się strategia wizualizacji opakowań, GPD – strategią komunikacji, a STARCOM – strategią i zakupem mediów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing