Podstawą nowej odsłony kampanii Delecta. Powiedz to prosto z serca jest content video, w którym bohaterowie opowiadają o tym, czym jest dla nich zaufanie. Motyw ten pojawia się także w działaniach z influencerami lifestyle’owymi, którzy na swoich kanałach SoMe, wraz z bliskimi, poruszają temat zaufania i jakościowych relacji. Szereg aktywności kampanijnych realizowany jest równolegle w TV, SoMe marki oraz w mediach tradycyjnych i online.
– Delecta to polska marka o ponadczasowych wartościach, a jedną z kluczowych – leżących u podstaw naszych relacji z klientami – jest właśnie zaufanie. Pracujemy na nie od lat. Od zawsze przykładamy wagę do najwyższej jakości i bezpieczeństwa produktów oraz tradycji wynikającej z dwustuletniego doświadczenia produkcyjnego. W najnowszej odsłonie kampanii, tym razem testimonialowej, zapytaliśmy naszych klientów, czym dla nich jest zaufanie. Cieszymy się, że wartość tę postrzegamy podobnie. Dzięki temu w naszym portfolio proponujemy produkty, które sprawiają, że wyjątkowe oraz rodzinne okazje i święta, zawsze są udane – mówi Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu, R&D i Jakości.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za koncepcję kreatywną i realizację działań content video, SoMe i wsparcie mediowe odpowiada Walk Creative. Działania wizerunkowe, współpracę z mediami oraz influencer relations powierzono Walk PR. Komunikacją korporacyjną Delecta zajmuje się Brandscope. Kampanie realizowaną w TV i DOOH koordynuje GPD Agency, zaś zakupem mediów w ramach platformy Delecta. Powiedz to prosto z serca powierzono w ręce domowi mediowemu Starcom.