Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu 

Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu 
W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej Prosto z serca, marka Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Prowadzone w jej ramach działania obejmują TV, content video, aktywacje z influencerami i SoMe oraz media relations. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative.
O autorze
1 min czytania 2023-12-19

Podstawą nowej odsłony kampanii Delecta. Powiedz to prosto z serca jest content video, w którym bohaterowie opowiadają o tym, czym jest dla nich zaufanie. Motyw ten pojawia się także w działaniach z influencerami lifestyle’owymi, którzy na swoich kanałach SoMe, wraz z bliskimi, poruszają temat zaufania i jakościowych relacji. Szereg aktywności kampanijnych realizowany jest równolegle w TV, SoMe marki oraz w mediach tradycyjnych i online. 

– Delecta to polska marka o ponadczasowych wartościach, a jedną z kluczowych – leżących u podstaw naszych relacji z klientami – jest właśnie zaufanie. Pracujemy na nie od lat. Od zawsze przykładamy wagę do najwyższej jakości i bezpieczeństwa produktów oraz tradycji wynikającej z dwustuletniego doświadczenia produkcyjnego. W najnowszej odsłonie kampanii, tym razem testimonialowej, zapytaliśmy naszych klientów, czym dla nich jest zaufanie. Cieszymy się, że wartość tę postrzegamy podobnie. Dzięki temu w naszym portfolio proponujemy produkty, które sprawiają, że wyjątkowe oraz rodzinne okazje i święta, zawsze są udane – mówi Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu, R&D i Jakości.

Za koncepcję kreatywną i realizację działań content video, SoMe i wsparcie mediowe odpowiada Walk Creative. Działania wizerunkowe, współpracę z mediami oraz influencer relations powierzono Walk PR. Komunikacją korporacyjną Delecta zajmuje się Brandscope. Kampanie realizowaną w TV i DOOH koordynuje GPD Agency, zaś zakupem mediów w ramach platformy Delecta. Powiedz to prosto z serca powierzono w ręce domowi mediowemu Starcom. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj