Zawodnikom Warszawskiego Półmaratonu Pokoju w trakcie rywalizacji towarzyszyły kolorowe skutery delio, a każdy z uczestników biegu otrzymał od Lite e-Commerce vouchery na zakupy ze zniżkami o łącznej wartości 150 zł.
Ogromnie cieszymy się, że dołączyliśmy do grona Firm Wspierających zarówno tak ważne wydarzenie, jak i biegaczy, którzy z zaangażowaniem realizują swoją pasję. W delio chcemy ułatwiać naszym klientom codzienne zakupy oraz pokazywać, jak wygodnie mogą kupować zdrowe produkty i dzięki temu prowadzić zdrowy tryb życia – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce, firmy, która stoi za marką delio.
Zobacz również
Podczas maratonu delio prezentowało również swoją ofertę na specjalnym stoisku, gdzie najmłodszym kibicom zostało rozdanych ponad 2 tys. zdrowych ciasteczek i ponad 1,5 tysiąca soczków. Dzieci otrzymały również zestawy naklejek.
Lite e-Commerce razem z delio jest aktywne również podczas działań wspierających obywateli Ukrainy. Od momentu rosyjskiej agresji na Ukrainę serwis wycofał wszystkie rosyjskie oraz białoruskie produkty ze swojej oferty, a także przekazał wsparcie pieniężne Fundacji „EuroHelp”, która obecnie wspiera kobiety oraz dzieci z Ukrainy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach