SaltPepper Brand Design stanęło przed wyzwaniem realizacji rebrandingu kluczowych marek w portfolio klienta. Nowa odsłona marek produktowych Vobro, sięgając po aktualne trendy we wzornictwie, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej wymagającego konsumenta, który szuka na półkach różnorodności i nowoczesności , a zarazem zwraca uwagę na spójność w całym portfolio produktów. Jednym z pierwszych zadań na jakich się skupiliśmy, była metamorfoza marki Delissimo.
Czekoladki oferowane dotychczas pod tą marką to mieszanka czekolady białej i mlecznej, pod którą mieści się lekkie nadzienie orzechowe wzbogacone chrupkami ryżowymi. Klient zdecydował się na rozszerzenie portfolio produktów pod marką Delissimo rezygnując z dodatku ryżowych chrupek i wprowadzając czekoladowe praliny z aksamitnym nadzieniem w 3 wariantach smakowych. Oczekiwaniem ze strony Klienta, było uzyskanie percepcji wysokiej jakości oferowanych produktów oraz, co istotne, podkreślenie głównego atrybutu – aksamitności i subtelności smaku czekoladowych pralin. Ważnym elementem projektu była wyraźna dywersyfikacja wariantów smakowych.
Zobacz również
Nasz zespół projektantów, po gruntowej analizie rynku oraz potrzeb konsumentów, zgodnym z metodologią Design Thinking, zdecydował, że na opakowaniu pojawią się atłasowe motywy. Wizualizacja wylewającego się spod atłasu nadzienia robi niezwykle apetyczne wrażenie, podobnie jak demo produktu, do której ono spływa.
Całości dopełnia „pisane czekoladą” logo marki produktowej, złote akcenty oraz napis „ROYAL PRALINES”. Kolory atłasu i spływającego nadzienia komunikują wariant smakowy pralin: czekolada mleczna z nadzieniem orzechowym, czekolada deserowa z nadzieniem kakaowym i czekolada biała z nadzieniem mlecznym.
Nowe logo i opakowanie zdecydowanie pozycjonują markę Delissimo w segmencie premium, co jest przełomem w stosunku do sytuacji przed zmianą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing