TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay’s. Od października 2017 r. agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”
O autorze
0 min czytania 2018-01-19

Przedmiotem przetargu było przygotowanie kampanii digitalowej dla marki Lay’s na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, w tym strony internetowej, egzekucji do działań w social media, kampanii display, a także aktywacji dla influencerów.

– Lay’s to kolejny międzynarodowy projekt prowadzony przez Deloitte Digital CE, wykorzystujący nasze kompetencje w obszarze marketing & content. Warto przypomnieć, że z PepsiCo EER pracujemy w trybie stałym w obszarze napojów, dla takich marek jak Pepsi i Mirinda – mówi Monika Salamon, Group Account Director z Deloitte Digital CE. – Od października pracujemy nad materiałami do kampanii, na podstawie regionalnego konceptu „Which Lay’s Is Yours?” Efekty będą widoczne w najbliższym czasie na trzynastu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.