Zarządzała także polskimi oddziałami międzynarodowych gigantów, którzy wchodzili na polski rynek, m. in. biznesowej wyszukiwarki FACT-Finder. Wraz z zespołem opracowała i wprowadzała na rynek ofertę z zakresu omnichannel i e-commerce w strukturach firmy doradczej Deloitte, pełniąc dwie funkcje: lidera e-commerce oraz Head of eCommerce w uruchomionej na polskim rynku agencji interaktywnej Deloitte Digital.
Oprócz działania w biznesie, Justyna Skorupska dzieli się także swoją wiedzą w ramach think-tanków oraz wykłada na uczelni – prowadzi zajęcia z handlu internetowego w Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Collegium Civitas. Jest Przewodniczącą Rady Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby). Aktywnie reprezentuje i wspiera interesy gospodarcze firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce. Bierze udział w pracach międzynarodowych zespołów w ramach realizacji wspólnej polityki rozwoju Gospodarki Elektronicznej w Ecommerce Europe.
Zobacz również
– e-point ma imponujące doświadczenie, między innymi jako współtwórca sukcesu polskiej bankowości internetowej. Firma potrafi łączyć innowacje technologiczne z realnym biznesem, co pozwala zaoferować prawdziwą, unikalną wartość – mówi Justyna Skorupska. – Dlatego jestem pewna, że czeka mnie tutaj wiele interesujących wyzwań, dzięki którym klienci otrzymają kolejne, innowacyjne produkty.
Justyna Skorupska będzie odpowiadała za wdrożenie doradztwa strategicznego ze szczególnym naciskiem na wsparcie procesów cyfryzacji klientów firmy oraz pełniła rolę eksperta omnichannel.
– W e-point wierzymy, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie – komentuje Marek Sodolski, wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu w e-point – Dlatego cieszę się, że będę miał okazję pracować z Justyną Skorupską, która od lat wspiera swoim doświadczeniem i wiedzą rynek e-commerce.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing