Deloitte wzmacnia kompetencje strategiczno – marketingowe

Do działu konsultingu dołącza Roman Łoziński, który jako dyrektor będzie doradzał klientom w zakresie innowacyjnych strategii komunikacji i rozwiązań marketingowych, we współpracy z innymi zespołami z grupy Deloitte, czerpiąc z ich kompetencji: od doradztwa biznesowego...
O autorze
1 min czytania 2016-04-01

przez usługi agencji interaktywnej po tworzenie zaawansowanych rozwiązań technologicznych wspierających sprzedaż i marketing.

Przed dołączeniem do Deloitte Łoziński pracował m.in. w Ars Thanea i K2, gdzie pełnił role odpowiednio Dyrektora Strategii i Head of Business Innovation. W ciągu ostatnich sześciu lat świadczył usługi dla takich marek jak Coca-Cola, LG Electronics, Heineken, Volkswagen, Play, VOX i Nutricia. Jego projekty były nagradzane w konkursach Effie i KTR, a także Cannes Lions w kategorii Innowacje. Pracę w agencji łączy z działalnością edukacyjną, prowadząc zajęcia w Szkole Strategii Marki i Szkole Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, a także na podyplomowych studiach Psychologia Reklamy na UW. W ostatnich latach zasiadał też w jury konkursów Effie i Eurobest Young Planners.  Prywatnie interesuje się psychologią i ekonomią behawioralną, wykorzystując wiedzę z tego zakresu w pracy zawodowej.

Po przejęciu w ubiegłym roku Stratosfery, specjalizującej się między innymi w tworzeniu strategii dla marek oraz po wejściu na polski rynek globalnej agencji interaktywno-konsultingowej Deloitte Digital – poprzez akwizycję liczącej dziś ponad 120 osób agencji Digital One – Deloitte kontynuuje budowanie unikalnego połączenia konsultingu biznesowego, technologii, komunikacji, strategii marketingowej i agencji kreatywnej pod jednym dachem, co tworzy nową kategorię na rynku usług profesjonalnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj