Denny’s i Han Solo łączą siły na pokładzie Sokoła Millenium tworząc menu dla fanów Gwiezdnych wojen i dobrych burgerów

Denny’s i Han Solo łączą siły na pokładzie Sokoła Millenium tworząc menu dla fanów Gwiezdnych wojen i dobrych burgerów
Jedną z firm, która weszła na stałe na pokład Sokoła Millennium, by promować filmy z Lucasfilm jest sieć amerykańskich restauracji Denny’s. W sieci restauracji i kanałach społecznościowych pojawiła się sympatyczna kampania, w której zobaczymy samego Chewbaccę.
O autorze
1 min czytania 2018-04-06

W rozsianych po USA lokalach Denny’s możemy nabyć specjalne karty i kubki kolekcjonerskie z postaciami z filmu, a także skosztować potraw ze specjalnego menu, przygotowanego z okazji nadchodzącej premiery filmu Hana Solo! Dodatkowo niedawno miała miejsce premiera spotu, którego akcja dzieje się w galaktycznym barze, gdzie toczy się ważna rozgrywka pomiędzy młodymi Hanem Solo oraz Lando Calrissianem. Zobaczcie!

Nie lada gratką dla fanów Gwiezdnych wojen są karty do gry z filmowymi postaciami, które zobaczyć możecie poniżej:

Dodatkowo marka wprowadziła do menu kilka „odlotowych” pozycji, które z chęcią zje każdy, nie tylko fan Gwiezdnych Wojen. Patelnia z dwoma księżycami, ognisty burger, czy kryształowy milkshake to tylko kilka z nich! Składniki posiłków możecie znaleźć na oficjalnej stronie Denny’s.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Każda premiera Gwiezdnych Wojen jest idealną okazją na dobre kampanie reklamowe, które zarazem podgrzewają atmosferę przed filmem oraz napędzają sprzedaż. Premierze gry Star Wars: Battlefront II towarzyszyła zabawna rywalizacja płci.

PS2

Więcej spotów na motywach Gwiezdnych Wojen znajdziecie → tutaj