Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dentsu Aegis Network Polska koproducentem filmu „Król życia”

12 lutego br. holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska oraz Agora S.A. nawiązały współpracę przy produkcji filmu „Król życia” w reżyserii Jerzego Zielińskiego.
O autorze
1 min czytania 2015-02-16

Film „Król życia” to inteligentna komedia o współczesnym świecie, opowiadająca historię Edwarda (w tej roli Robert Więckiewicz), czterdziestoparoletniego przeciętnego pracownika korporacji, zmęczonego pracą i światem, który go otacza. W jego życiu dochodzi jednak do wielkiej zmiany. Edward zaczyna dostrzegać uroki relacji międzyludzkich, staje się pozytywnym, pogodnym, otwartym i zadowolonym człowiekiem.

Zaangażowanie Grupy Dentsu Aegis Network Polska w koprodukcję jest naturalnym krokiem w rozwoju kompetencji w obszarze Amplifi Media Partnership & Content. Poprzez rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym oraz współpracę w zakresie tworzenia dedykowanego contentu, Dentsu Aegis Network Polska może oferować swoim Klientom nowe, angażujące kanały komunikacji. Za współpracę koprodukcyjną odpowiadać będzie spółka Amplifi Polska.

W roli reżysera debiutuje ceniony operator Jerzy Zieliński. Scenariusz napisał Fadi Chakkour, również debiutant w branży filmowej. Oprócz Roberta Więckiewicza w filmie wystąpili m.in. Magdalena Popławska i Bartłomiej Topa. Premiera kinowa „Króla życia” została zaplanowana na jesień 2015 roku. Wiodącym producentem filmu jest Agora S.A., a za jego dystrybucję odpowiada NEXT FILM, spółka z grupy Helios.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj