Na czele grupy stanęła Agata Szeliga–Staszkiewicz, która dotychczas zarządzała Hypermedia oraz agencją Isobar Polska.
– Decyzja o stworzeniu Isobar Poland Group wynika z komplementarnych kompetencji, które posiadają agencje. Już dziś Isobar, Lubię to i Hypermedia mają wspólnych klientów, którym dostarczają zintegrowane rozwiązania wspierające realizację celów biznesowych. Agencje zachowają odrębność. Wierzymy jednak, że działanie w ramach grupy poprawi jakość współpracy agencji i zwiększy elastyczność. Wybór Agaty na stanowisko zarządzającej całą grupą był naturalnym krokiem. Od początku roku kieruje ona dwoma podmiotami o kluczowych kompetencjach. Agata – jako doświadczona manager – posiada nie tylko wiedzę, ale przede wszystkim ponadprzeciętną zdolność łączenia i rozwijania kompetencji poszczególnych spółek, co udowodniła w ostatnich miesiącach. Jest gwarantem wysokiej jakości oferowanych przez nas usług – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska. Agata Szeliga-Staszkiewicz to doświadczona dyrektor zarządzająca, która przez ostanie 3 lata przyczyniła się do znaczącego wzrostu Hypermedia. Istotnie rozbudowała kompetencje e-commerce, CRM, smart data, a także usługi doradcze. Od 20 lat związana z branżą nowych technologii. Od stycznia br. pełni również funkcję dyrektor zarządzającej agencji Isobar Polska. Wcześniej pracowała w P&G oraz w Call Center Poland, gdzie zarządzała oddziałem Multilingual BPO.
Zobacz również
Przejściowo, do momentu zakończenia rekrutacji, Agata Szeliga-Staszkiewicz będzie pełnić funkcję zarządzającej Lubię to – linked by Isobar. Maciej Skrzypczak, dotychczasowy managing director agencji, zdecydował rozstać się ze strukturami Dentsu Aegis Network Polska. W roli zarządzającego Lubię to – linked by Isobar pozostanie do końca maja br.
– Wprowadzane przez nas zmiany są wynikiem redefinicji strategii wszystkich podmiotów należących do grupy. Od kilku miesięcy prowadzimy przegląd portfolio usług oraz klientów wszystkich agencji. Mamy już za sobą pierwsze decyzje strategiczne, dotyczące m.in. zakończenia współpracy z wybranymi klientami. Naszym celem jest budowa struktury, która dostarcza rozwiązania biznesowe, a nie pojedyncze usługi. Z drugiej strony, jesteśmy świadomi, że klienci poszukują innowacji, które realnie zmienią ich biznes. Innowacji, które łączą dane pochodzące z wszystkich kanałów, z technologią, która – dzięki dobrze opowiedzianej historii – wspiera sprzedaż ich produktów. To właśnie z tych powodów, postanowiliśmy połączyć to, co mamy najlepszego: strategiczno-kreatywne podejście Isobaru z technologiczno – consultingowymi kompetencjami Hypermediów i ideą kampanii social by design, według której pracuje Lubię to. Ufamy, że to zbliżenie talentów, umiejętności i doświadczenia pozwoli na tworzenie bardziej efektywnych projektów, zmieniających biznes naszych klientów – komentuje zmiany Agata Szeliga-Staszkiewicz.
Agencja Hypermedia została założona w 1996 r. przez Sławomira Stępniewskiego. W pierwszych latach istnienia realizowała projekty digitalowe, mając duży wpływ na rozwój reklamy cyfrowej w Polsce. Po zakupie agencji przez globalną sieć Isobar, agencja działała pod nazwą hypermediaisobar. W tym czasie rozwijała kompetencje z zakresu strategii, kreacji oraz technologii. Następnie, spółka ewoluowała do dwóch osobnych podmiotów: skupionej na świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji i nowych mediów agencji Isobar Polska oraz huba technologicznego Hypermedia – linked by Isobar, który rozwijał usługi z zakresu web development, e-commerce, smart data i kreatywnej technologii.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Obie agencje w ostatnich latach utrwaliły swoją pozycję na rynku reklamy i usług IT. Hub technologiczny pracuje głównie dla międzynarodowych klientów, takich jak P&G (kilkadziesiąt rynków), Geberit (18 rynków) czy COTY (obsługa na 25 rynkach międzynarodowych).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W tym czasie Isobar wyspecjalizował się w świadczeniu kompleksowych usług z zakresu reklamy i strategicznego rozwoju biznesu klientów. Współpracuje m.in. z Play, Provident Polska, Skoda, Ferrero, MasterCard czy Huawei. Agencja zdobyła wiele polskich i międzynarodowych nagród (Grand Prix Effie 2016, KTR, Innovation Award, 6 nominacji w Cannes Lions, Eurobest, GoldenDrum, etc.). Znajduje się w czołówce rankingów tworzonych przez magazyny branżowe. W 2014 r. agencja została nagrodzona tytułem „Sukces Roku” w rankingu Panorama Reklamy Press. W 2015 i 2016 została wyróżniona przez klientów w badaniu „Domy Mediowe i Agencje Reklamowe”, realizowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska”.
Lubię to – linked by Isobar to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się agencji digitalowych w Polsce. Agencja Lubię to została założona w 2010 roku. W połowie 2012 roku kupiła ją Grupa Socializer, którą dwa lata później przejęła sieć Dentsu Aegis Network. Obecnie agencja świadczy usługi z zakresu realizacji kompleksowych kampanii marketingowych, których sercem jest digital. W portfolio ma współpracę z klientami takimi jak NIVEA, Virgin Mobile, H&M, HBO, Kompania Piwowarska, ING Bank Polski czy Allegro. Wielokrotnie doceniana przez jury polskich i międzynarodowych konkursów oraz media branżowe (MMP: Interaktywna Agencja Roku 2016, Interaktywna Agencja Roku – Transformacja – 2015, Agencja Social Media Roku 2013 i 2014, Press: Panorama Reklamy – Przemiana Roku 2016). W 2016 r. agencja otrzymała tytuł najbardziej efektywnej agencji roku w konkursie Effie, zdobywając 6 nagród.
Isobar Poland Group, skupiająca wspomniane trzy agencje, działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.