Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Marketing Wizards Group i włącza ją w struktury iProspect Polska

Umowa akwizycyjna została podpisana we wtorek 2 czerwca br. Dzięki akwizycji do zespołu należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji iProspect dołączy ponad 60 specjalistów z zakresu digital performance.
O autorze
2 min czytania 2015-06-03

– Akwizycja Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od 3 lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network i bycia niezaprzeczalnym liderem w obszarze digital na polskim rynku. Bardzo cieszę się, że zespół młodych i utalentowanych ludzi dołącza do naszej grupy, tym bardziej że dzielimy ten sam system wartości. Dzięki temu proces adaptacji i wejścia w struktury grupy będzie sprawny, a nasi Klienci dzięki modelowi operacyjnemu (one P&L) będą mogli uzyskać pełnię benefitów wynikających z przejęcia spółki od pierwszych dni integracji.  Mamy za sobą zakończony pełnym sukcesem proces akwizycji Grupy Socializer. Po ponad roku mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że dziś stanowią oni część Dentsu Aegis Network Polska. Dzisiaj wszystkie spółki są pod jednym dachem, a kompetencje social media oraz socialformance są udziałem wszystkich marek w ramach grupy Dentsu. Ten sam proces zrealizujemy wspólnie z zespołem Marketing Wizards. Czynnikiem sukcesu jest kultura organizacyjna i umiejętność skalowania przejmowanych spółek , co pozwala od 4 lat osiągać bardzo dobre wyniki finansowe i wzrosty do blisko 80% udziału przychodów z szerokich kompetencji w obszarze digital – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.

Marketing Wizards Group jest obecna na rynku od 2010 roku. W ciągu trzech ostatnich lat agencja stała się jednym z wiodących podmiotów świadczących usługi z zakresu performance i search marketingu. W 2014 roku Marketing Wizards Group zajęła trzecie miejsce w rankingu agencji interaktywnych wg interaktywnie.com, a predykcja wyniku na 2015 daje dynamikę wzrostu na poziomie 30%. W portfolio usług świadczonych przez Marketing Wizards znajdują się: search, performance display, kampanie e-mail marketing oraz CRM, paid social, marketing afiliacyjny, performance design, SEO, analityka webowa oraz usługi z zakresu UX. Zarządzana przez przez trzech przyjaciół Marcina Pogroszewskiego, Karola Milewskiego i Tomasza Nowińskiego agencja pracuje dla klientów takich jak: Virgin Mobile, Wonga, Travelist, Westwing Home and Living, BlaBlaCar, InPost, DaWanda czy Johnson & Johnson. 

Ponad 60-osoby zespół pracujący dotychczas w Marketing Wizards oraz zespół iProspect Polska stworzą nową połączoną strukturę pod marką iProspect Polska i rozszerzą digitalowe kompetencje grupy Dentsu w Polsce i na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Na czele  nowej struktury staną Marcin Pogroszewski, Karol Milewski oraz Magdalena Mulenga, wszyscy w randze członków zarządu. Dodatkowo Magdalena Mulenga będzie odpowiedzialna za integrację zespołów oraz asymilację produktową ze strukturą iProspect Global. Tomasz Nowiński będzie pełnił funkcję doradcy zarządu. iProspect Polska świadczy usługi z zakresu performance dla klientów takich jak Lego, MasterCard, adidas, Mattel czy Reebok.

Nowy zespół iProspect można poznać na stronie silniejsinizkiedykolwiek.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To były trzy wspaniałe i szalone lata, w trakcie których  stworzyliśmy jedną z największych agencji performance w Polsce. Dołączenie do Dentsu Aegis Network pozwoli nam utrzymać to tempo rozwoju. Jestem bardzo podekscytowany, że możemy połączyć nasze nieszablonowe podejście do performance marketingu z innowacyjnym modelem biznesowym i międzynarodowym  potencjałem Dentsu Aegis Network. Dziś, z zespołem liczącym ponad 80 osób, mamy jasną wizję i cel: zdobycie niekwestionowanej pozycji lidera już w 2016 roku. Będzie to możliwe również dzięki integracji portfolio grupy. mówi Marcin Pogroszewski, partner i dyrektor zarządzający Marketing Wizards. 

Obecnie w grupie Dentsu Aegis Network Polska pracuje ponad 600 specjalistów. Na polskim rynku w ramach grupy działają agencje: Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar, Hypermedia – linked by Isobar, Posterscope, iProspect, Amplifi, Amnet oraz domy mediowe Carat i Vizeum. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się