– Akwizycja Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od 3 lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network i bycia niezaprzeczalnym liderem w obszarze digital na polskim rynku. Bardzo cieszę się, że zespół młodych i utalentowanych ludzi dołącza do naszej grupy, tym bardziej że dzielimy ten sam system wartości. Dzięki temu proces adaptacji i wejścia w struktury grupy będzie sprawny, a nasi Klienci dzięki modelowi operacyjnemu (one P&L) będą mogli uzyskać pełnię benefitów wynikających z przejęcia spółki od pierwszych dni integracji. Mamy za sobą zakończony pełnym sukcesem proces akwizycji Grupy Socializer. Po ponad roku mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że dziś stanowią oni część Dentsu Aegis Network Polska. Dzisiaj wszystkie spółki są pod jednym dachem, a kompetencje social media oraz socialformance są udziałem wszystkich marek w ramach grupy Dentsu. Ten sam proces zrealizujemy wspólnie z zespołem Marketing Wizards. Czynnikiem sukcesu jest kultura organizacyjna i umiejętność skalowania przejmowanych spółek , co pozwala od 4 lat osiągać bardzo dobre wyniki finansowe i wzrosty do blisko 80% udziału przychodów z szerokich kompetencji w obszarze digital – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.
Marketing Wizards Group jest obecna na rynku od 2010 roku. W ciągu trzech ostatnich lat agencja stała się jednym z wiodących podmiotów świadczących usługi z zakresu performance i search marketingu. W 2014 roku Marketing Wizards Group zajęła trzecie miejsce w rankingu agencji interaktywnych wg interaktywnie.com, a predykcja wyniku na 2015 daje dynamikę wzrostu na poziomie 30%. W portfolio usług świadczonych przez Marketing Wizards znajdują się: search, performance display, kampanie e-mail marketing oraz CRM, paid social, marketing afiliacyjny, performance design, SEO, analityka webowa oraz usługi z zakresu UX. Zarządzana przez przez trzech przyjaciół Marcina Pogroszewskiego, Karola Milewskiego i Tomasza Nowińskiego agencja pracuje dla klientów takich jak: Virgin Mobile, Wonga, Travelist, Westwing Home and Living, BlaBlaCar, InPost, DaWanda czy Johnson & Johnson.
Zobacz również
Ponad 60-osoby zespół pracujący dotychczas w Marketing Wizards oraz zespół iProspect Polska stworzą nową połączoną strukturę pod marką iProspect Polska i rozszerzą digitalowe kompetencje grupy Dentsu w Polsce i na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Na czele nowej struktury staną Marcin Pogroszewski, Karol Milewski oraz Magdalena Mulenga, wszyscy w randze członków zarządu. Dodatkowo Magdalena Mulenga będzie odpowiedzialna za integrację zespołów oraz asymilację produktową ze strukturą iProspect Global. Tomasz Nowiński będzie pełnił funkcję doradcy zarządu. iProspect Polska świadczy usługi z zakresu performance dla klientów takich jak Lego, MasterCard, adidas, Mattel czy Reebok.
Nowy zespół iProspect można poznać na stronie silniejsinizkiedykolwiek.pl.
– To były trzy wspaniałe i szalone lata, w trakcie których stworzyliśmy jedną z największych agencji performance w Polsce. Dołączenie do Dentsu Aegis Network pozwoli nam utrzymać to tempo rozwoju. Jestem bardzo podekscytowany, że możemy połączyć nasze nieszablonowe podejście do performance marketingu z innowacyjnym modelem biznesowym i międzynarodowym potencjałem Dentsu Aegis Network. Dziś, z zespołem liczącym ponad 80 osób, mamy jasną wizję i cel: zdobycie niekwestionowanej pozycji lidera już w 2016 roku. Będzie to możliwe również dzięki integracji portfolio grupy. mówi Marcin Pogroszewski, partner i dyrektor zarządzający Marketing Wizards.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Obecnie w grupie Dentsu Aegis Network Polska pracuje ponad 600 specjalistów. Na polskim rynku w ramach grupy działają agencje: Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar, Hypermedia – linked by Isobar, Posterscope, iProspect, Amplifi, Amnet oraz domy mediowe Carat i Vizeum.
Słuchaj podcastu NowyMarketing