Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowało transakcję zakupu domu produkcyjnego Propeller Film

15 marca 2018 r. Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której przejął 100% udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film.
O autorze
1 min czytania 2018-03-16

 

Zakup domu produkcyjnego Propeller to kolejna w tym roku akwizycja Grupy Dentsu Aegis.

Propeller Film to dom produkcyjny i studio filmowe założone w 2006 r. przez Jarka Bolińskiego i Jakuba Kubickiego. Wśród realizacji Propellera znajdują się projekty reklamowe, (m.in. Eurobank, Tesco, Bank Zachodni WBK, Carlsberg, Bonduelle, Mokate), produkcje firmowe, teledyski (m.in. Monika Brodka, Kayah, Smolik,) oraz realizacje telewizyjne dla Discovery czy TVP.

ZAKUP DOMU PRODUKCYJNEGO PROPELLER FILM W NATURALNY SPOSÓB UZUPEŁNIA PORTFOLIO NASZYCH USŁUG, NIE TYLKO W POLSCE, ALE RÓWNIEŻ W REGIONIE EMEA. DZIĘKI WŁĄCZENIU W SKŁAD GRUPY DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA DOMU PRODUKCYJNEGO PROPELLER FILM, ZYSKAMY KOMPETENCJE W OBSZARZE PRODUKCJI TELEWIZYJNEJ I FILMOWEJ CZY TEŻ SOLIDNĄ BAZĘ DO ZARZĄDZANIA PORTFOLIO GWIAZD. TO SPRAWI, ŻE NASZE USŁUGI Z ZAKRESU PRODUKCJI ANGAŻUJĄCEGO CONTENTU BĘDĄ JESZCZE MOCNIEJSZĄ PROPOZYCJĄ I ISTOTNYM BENEFITEM DLA NASZYCH KLIENTÓW.” – MÓWI SŁAWOMIR STĘPNIEWSKI, CEO DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dentsu Aegis Network jest globalną siecią komunikacyjną z oddziałami w 145 krajach. W Polsce, w ramach grupy, działa Isobar Poland Group (agencje Isobar oraz Lubię to – linked by Isobar i hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar), domy mediowe Carat i Vizeum, agencja OHH Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, realizujący projekty z zakresu programmatic Amnet oraz agencja Amplifi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing