AI Lab powstał w celu agregowania oraz bieżącego wykorzystania wiedzy z obszaru związanego z wdrożeniami opartymi o wykorzystanie sztucznej inteligencji. Swoimi działaniami będzie wspierać wszystkich klientów wewnętrznych i zewnętrznych dentsu Polska. Dzięki temu agencja może zaproponować klientom unikalne rozwiązania oparte na najnowszych osiągnięciach w dziedzinie sztucznej inteligencji.
AI Lab jest częścią dentsu Lab, struktury, która od lat zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych i awangardowych projektów technologicznych. W skład zespołu wchodzą szefowie kompetencji z szeroką znajomością rynku oraz technolodzy opracowujący i tworzący konkretne narzędzia. Na czele działu stanęła Anna Nowak – creative group head, dentsu Creative, która ma na swoim koncie projekty nagrodzone między innymi w konkursach KTR, Innovation, Effie oraz MIXX, w tym zeszłoroczne Best of Technology w konkursie KTR.
Zobacz również
– To unikalne podejście pozwalające na wykorzystanie potencjału sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego we wszystkich obszarach marketingu – kreacji, mediów i technologii – komentuje Krzysztof Mocek, CEO dentsu Creative CEE. – Wdrożenie nowej struktury AI Lab pozwoli na oferowanie jeszcze bardziej skutecznych rozwiązań klientom całej grupy dentsu.
– W dobie upowszechniania się mechanik uczenia maszynowego zarówno w zastosowaniu projektowym, jak i ogólnodostępnym jesteśmy świadkami prawdziwego boomu na rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji. Warto jednak mieć świadomość tego, że narzędzia te cały czas ewoluują – w związku z czym ewoluują również związane z nimi zagadnienia prawne oraz licencyjne, które warto śledzić na bieżąco – mówi Anna Nowak, creative group head w dentsu Creative. – Rozwój sztucznej inteligencji i jej zastosowań ma ogromny wpływ na dzisiejsze rynki, w tym na rynek marketingu i reklamy. Agencja doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest wykorzystanie nowych technologii, aby dostarczać innowacyjne i skuteczne rozwiązania, które pozwolą osiągnąć zamierzone cele biznesowe – kontynuuje Nowak.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]