Dentsu X (dentsu Polska) wygrywa przetarg Filofarm

Agencja dentsu X (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę mediową leku Aspargin, z portfolio firmy farmaceutycznej Filofarm. Decyzja została podjęta po szczegółowej analizie ofert złożonych przez różne agencje.
O autorze
0 min czytania 2023-06-15

Kampania będzie miała na celu zwiększenie świadomości marki Aspargin oraz umocnienie jej pozytywnego wizerunku. W ramach rocznej współpracy, dentsu X będzie odpowiedzialne za kompleksową realizację kampanii w mediach online i offline na polskim rynku. Kampania będzie miała swoją odsłonę w telewizji, radio i Internecie.

– Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani na partnera medialnego firmy Filofarm. Jest to potwierdzenie zaangażowania naszego zespołu, ale i jakości naszych usług oraz szansa na współpracę z polskim producentem, który od lat łączy innowacyjność i tradycję. Nasz zespół jest w pełni przygotowany do podjęcia tego zadania – mówi Karolina Karaś, new business director w dentsu Polska.