dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini

Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
O autorze
1 min czytania 2023-12-04

Pierwszym efektem działań aktywacyjnych agencji dla brandu Aberfeldy była organizacja kolacji degustacyjnej. Z okazji 125-lecia destylarni Aberfeldy oraz premiery limitowanej edycji Aberfeldy 25YO, zespół activations dentsu X przygotował kolację w restauracji Concept 13 mieszczącej się w dobrze znanym w Warszawie Witkacu.

Goście delektowali się specjalnie skomponowanymi daniami, sparowanymi z różnymi rodzajami whisky z portfolio Aberfeldy. Jako pierwsi spróbowali limitowanej Aberfeldy 25YO, stworzonej z okazji 125-lecia marki. Podczas wydarzenia przygotowane zostały dla gości lakowane i personalizowane inicjałami butelki. Elegancka jubileuszowa kolacja i specjalnie stworzona scenografia dopasowana do klimatu marki, a do tego jazzowa muzyka w tle, złożyły się na całość tego wyjątkowego eventu. 

– Bardzo się cieszę, że Bacardi-Martini ponownie nam zaufało i powierzyło organizację aktywacji dla kolejnej swojej marki. Widzimy ogromny potencjał działań eventowych w sektorze alkoholi mocnych oraz szansę na budowanie wizerunku marek w sposób bardzo niestandardowy – komentuje Patrycja Wojczuk, Client Supervisor, dentsu X.

Zespół dentsu X pracuje już nad kolejną aktywacją, tym razem z okazji oficjalnej premiery limitowanych edycji Aberfeldy finiszowanych w beczkach po winach z serii Exceptional Casks.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja współpracuje z Bacardi-Martini od 2019 roku i ma już na swoim koncie szereg realizacji, wśród nich galę 160-lecia Martini, która miała miejsce w sierpniu br. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing