Marka Śliwka Nałęczowska należąca do portfolio firmy Colian już po raz piąty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Tegorocznym tematem przewodnim jest stworzenie autorskiej grafiki na opakowanie produktu w kształcie sztabki, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Zgłoszenia powinny zawierać projekt grafiki wykonany na siatce opakowania (dostępnej do pobrania na stronie) oraz jej wizualizację.
– Ideą przyświecającą Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców, grafików, ilustratorów i projektantów – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Z tego względu w tym roku na laureatów pierwszych dziesięciu miejsc czekają atrakcyjne nagrody finansowe, wynoszące w zależności od zajętego miejsca od 10 000 zł do 1 000 zł, a także zapasy Śliwki Nałęczowskiej. To jednak nie wszystko! Z wybranych projektów powstanie kolejna odsłona limitowanej serii opakowań Art Collection. Premiera pierwszej kolekcji prezentującej nagrodzone prace z edycji 2021, miała miejsce na początku bieżącego roku – podkreśla Bożena Piotrowska odpowiedzialna za markę Śliwka Nałęczowska.
Zobacz również
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska łączy w sobie aspekt artystyczny z użytkowym. Z jednej strony to platforma do komunikacji marki, a z drugiej szansa dla młodych twórców do zaprezentowania umiejętności i zobaczenia swoich prac w realizacji na sklepowych półkach. Dlatego w tym roku jury reprezentują zarówno eksperci z dziedziny sztuki, designu i wzornictwa przemysłowego, jak również specjaliści z obszaru marketingu.
Skład jury Design by Śliwka Nałęczowska 2024:
- dr Piotr Kuczkowski – Prodziekan Wydziału Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii we wrocławskiej ASP,
- Katarzyna Puczyłowska – odpowiedzialna za koordynację projektów w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, która za swoje działania artystyczne w 2021 r. otrzymała odznaczenie ministerialne Zasłużony dla Kultury Polskiej,
- Lena Pianovska – członkini Zarządu STGU, inicjatorka, koordynatorka oraz mentorka w programie Mentoringowym STGU,
- Aleksandra Tulibacka – redaktor naczelna magazynu Grafmag, współorganizatorka konferencji dla projektantów GrafConf,
- Renata Krawczyk – ilustratorka i graficzka, znana w mediach społecznościowych jako @rena.illustration,
- Marcin Małecki – redaktor naczelny i współzałożyciel tytułów Nowy Marketing oraz MamStartup.
Projekty można przesyłać do 27 maja br. wyłącznie za pośrednictwem strony. Wyniki zostaną ogłoszone 20 czerwca br.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko