Dzięki zaadaptowaniu nowych technologii, obejmujący całą Europę projekt otwiera przed użytkownikami zupełnie nowe doświadczenia muzyczne.
- Deutsche Telekom ogłasza współpracę z Gorillaz
- Ekskluzywne materiały z pierwszego koncertu, podczas którego usłyszymy utwory z nowego albumu grupy – „Humanz”, dostępne będą jeszcze przed jego premierą w Kwietniu
- Deutsche Telekom połączy zaawansowaną sieć 4G z najnowszymi osiągnięciami technologii AR, tworząc kampanię opartą na zupełnie nowym sposobie doświadczania muzyki
Magia Gorillaz polega na tym, że są oni postaciami jednocześnieprawdziwymi i wirtualnymi, co doskonale rozumie ekipa Electronic Beats, która jest szczególnie otwarta na innowacje — powiedział Niamh Byrne z Eleven Management, dodając – Zdobyli się na niezwykle odważny krok w nieznane, aby wraz z nami urzeczywistnić naszą wizję.
Zobacz również
T-Mobile wierzy, że „Life is for sharing”, a jako właściciel i operator jednej z największych na świecie zaawansowanych sieci 4G ma obowiązek umożliwić użytkownikom doświadczanie jak technologia wzbogaca i rozszerza nasze doświadczenie.
Jesteśmy bardzo dumni z tego, że zespół zwrócił się do nas z propozycją wykorzystania możliwości, jakie oferuje T-Mobile Electronic Beats, aby wprowadzić szerokie grono odbiorców w nowy wymiar muzycznych doświadczeń w świecie Gorillaz – powiedział Wolfgang Kampbartold, wiceprezes międzynarodowej komunikacji rynkowej w Deutsche Telekom.
Premierze nowego albumu zatytułowanego „Humanz”, która zaplanowana jest na 28 kwietnia, towarzyszyć będzie kampania T-Mobile, która zaprezentuje, jak kreatywne wykorzystanie nowych technologii może wzbogacić muzyczne doświadczenia. Pierwszym elementem tej inicjatywy będzie innowacyjna aplikacja wykorzystująca technologię AR (rozszerzonej rzeczywistości), która umożliwi dostęp do wyjątkowych treści związanych z Gorillaz. T-Mobile zaprezentuje także serię ekskluzywnych koncertów, których lokalizację zostaną podane niebawem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Opowiadając o partnerstwie, Jamie Hewlett z zespołu Gorillaz mówi:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca z Deutsche Telekom pozwoliła nam eksperymentować, odkrywać i urzeczywistnić nasze marzenia.
Ekskluzywne materiały wideo od Gorillaz będzie można obejrzeć na stronie. Kolejne aktywności i wydarzenia zostaną ogłoszone wkrótce.