W 2020 roku do działów Administracji i Marketingu w DevaGroup dołączyły 3 nowe osoby:
Monika Sroka z dniem 9 stycznia 2020 objęła stanowisko office managera w dziale administracji. Odpowiada za administracyjne wsparcie dla pracowników, przesyłanie korespondencji służbowej, czuwanie nad zaopatrzeniem biura oraz przepływ dokumentów. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. administracji. Jest absolwentem Staropolskiej Szkoły Wyższej w Kielcach.
Zobacz również
Ewelina Ibek do działu marketingu DevaGroup dołączyła z początkiem sierpnia 2020. Poprzednio związana z Nowodworski Estates i AG TEST HR. Dla tych ostatnich organizowała ogólnopolską konferencję skierowaną do kadry zarządzającej centrami usług wspólnych. Obecnie na stanowisku marketing specialist jest odpowiedzialna za realizację strategii marketingowej i PR firmy oraz za organizację spotkań dla pasjonatów SEM/SEO, czyli semKRK.
Katarzyna Meus jako marketing specialist dołączyła do działu marketingu w DevaGroup w lipcu 2020. Wspomaga ona realizację projektów marketingowych, prowadzenie komunikacji w social mediach, działania PR oraz organizację kolejnych edycji semKRK – krakowskiej konferencji o tematyce marketingu oraz analityki internetowej, której organizatorem jest DevaGroup. Wcześniej pracowała jako specjalistka ds. marketingu w SeeKrakow. Jest absolwentką Wydziału Humanistycznego Akademii Górniczo-Hutniczej.
Także działy SEO i SEM zostały powiększone w 2020 roku o 4 osoby.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
SEM:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mateusz Najman dołączył do DevaGroup w sierpniu 2020. Jest odpowiedzialny między innymi za tworzenie strategii promocji, opiekę nad kampaniami Google Ads i Facebook Ads, wdrażanie analityki oraz bezpośrednią współpracę z klientami agencji.
Wcześniej studiował i pracował równocześnie jako freelancer SEM. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, gdzie ukończył specjalizację: Marketing i Reklama w Sieci.
Przemysław Biegacz – certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Do DevaGroup dołączył we wrześniu 2020 i zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej. Szczególnie pasjonuje go futbol w wydaniu hiszpańskim.
Wcześniej pracował jako młodszy specjalista SEM w Picodi oraz specjalista PPC w Freshview. Jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
SEO:
Alicja Stojek dołączyła do zespołu SEO DevaGroup we wrześniu 2020. Zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych klientów oraz przeprowadzaniem audytów. Posiada doświadczenie pracy zarówno w trybie agencyjnym jak i in-house. Prywatnie lubi spędzać czas przy dobrej książce i w towarzystwie swojego psa.
Anna Jurczyk-Wojnar dołączyła do działu SEO DevaGroup również od września 2020 i odpowiada za prowadzenie kampanii SEO, przeprowadzanie audytów i optymalizację stron internetowych klientów. Przygodę z branżą e-commerce zaczynała od zgłębiania tajników Analityki Internetowej, początkowo jako stażystka, później Młodszy Specjalista w agencji Semahead. Z branżą SEO związana od 2 lat, szlifowała swoje umiejętności w tym zakresie w agencji Ideo Force podczas pracy z wieloma różnorodnymi markami.
Jest absolwentką kierunku Analityka Gospodarcza na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Natomiast od września 2020 roku posadę head of marketing przejął Kamil Leśniak, który wcześniej pracował na stanowisku marketing specialist.