Od dekady dfusion communication w swojej identyfikacji wizualnej wykorzystywało fiolet. To już przeszłość. Tej jesieni agencja przeszła rebranding – pojawiło się nowe logo oraz strona www. Całość dopełnia nowa oferta firmy. Powstało studio nagrań i szkoleń medialnych dla klientów i partnerów agencji oraz wzmocniono dział analiz dfusion insights. Wszystko po to, by jeszcze lepiej odpowiadać na wyzwania komunikacji w cyfrowych czasach.
Nowe usługi w ofercie są dopełnieniem strategii firmy, zakładającej kompleksowe podejście do projektów komunikacyjnych – od pomysłu, przez współpracę z mediami i influencerami, tworzenie treści, aż do wykorzystania kanałów social media i kampanii digital.
– Naszym celem było stworzenie oferty według założenia „one stop shop”, gdzie wszystkie usługi i produkty klient zamawia w jednym miejscu. Obecnie firmy nie tylko szukają agencji potrafiących realizować działania Public Relations czy obsługiwać kanały social media. Chcą strategii opartej na danych, świetnych pomysłów i elastycznego doboru narzędzi – mówi Kamil Kozłowski, członek zarządu dfusion communication.
Zobacz również
Widać to także na przykładzie powstałego w 2018 r. działu dfusion digital. Dziś jego przychody stanowią ponad 20% całej spółki, na które składają się projekty dla takich klientów jak Cisco, Xbox czy Techdata.
Nowe media center i dział analiz
Od września agencja działa w nowym, większym biurze na Starych Bielanach. Tutaj też znajduje się media center hub – przestrzeń do produkcji video, tworzenia treści, streamingów oraz szkoleń medialnych. Ma ono usprawnić realizację cyfrowych produkcji dla klientów agencji, skracając do minimum czas potrzebny na ich przygotowanie.
Wraz z dokonującym się w komunikacji zwrotem w stronę data driven PR, agencja rozwija także wewnętrzny zespół analiz. W tym celu wzmocniono kompetencje działu dfusion insights, który od ponad dwóch lat dostarcza klientom agencji i pozostałym odbiorcom pogłębione analizy dotyczące trendów, sytuacji w różnych sektorach rynku, działań konkurencji i oczekiwań społecznych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Dfusion powstało w cyfrowych czasach i to właśnie digital spotęgował siłę komunikacji. PR nauczył nas, jak tworzyć historie, które przykuwają uwagę. Dzięki cyfrowym narzędziom ubieramy je w atrakcyjną formę. Digital pozwolił zwiększyć zasięgi i zindywidualizować przekaz. Zmiana logotypu to jedynie symbol, ale wyraźnie pokazujemy, że ewolucja podejścia dotyka również nas. Chcemy uchwycić zmiany, które zachodzą w otoczeniu i doradzać naszym klientom w wyborze najskuteczniejszych rozwiązań wzmacniających ich wizerunek, zwiększających dotarcie komunikatu i poprawiające wyniki – podsumowuje Łukasz Malczewski, prezes zarządu firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa wizualizacja
Wraz z rozbudową oferty dfusion communication zmieniło także wizualizację. Stare kolory zastąpił granatowy i limonkowy, a asterysk, czyli popularna „gwiazdka”, ustąpiła miejsca wykładnikowi potęgowania zapisanemu jako „x”. Zmiany te pociągnęły za sobą odświeżenie całej dotychczasowej identyfikacji wizualnej firmy oraz nowej strony www.