– Decyzje o powołaniu nowych członków nie są przypadkowe. W naszym gronie zrzeszamy specjalistów wysokiej klasy i cieszymy się na dołączenie kolejnych. Przedstawiciele biznesu, agencji PR, wykładowcy akademiccy. Liczymy na zaangażowanie i szerzenie dobrych praktyk PR także w branży transportowej. Jesteśmy przekonani, że działając wspólnie możemy znacznie wpłynąć na rozwój i profesjonalizację polskiej branży PR – podkreśla Luiza Jurgiel-Żyła – prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Do strategicznych zadań Polskiego Stowarzyszenia Public Relations należą monitorowanie problemów i zmian zachodzących w branży, definiowanie kluczowych wyzwań, a także inicjowanie działań służących jej rozwojowi. Wśród priorytetów organizacji jest także dbałość o jakość usług świadczonych przez specjalistów PR we wszystkich sektorach, popularyzowanie istoty i działań public relations jako dziedziny zarządzania oraz integracja środowiska PR dla wymiany doświadczeń.
Zobacz również
W ostatnim czasie do grona członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zostali powołani przedstawiciele DHL Parcel Polska – firmy logistycznej będącej liderem polskiego rynku przesyłek krajowych i prekursorem innowacyjnych rozwiązań e-commerce, dedykowanych klientom w Polsce i w Europie. Ekspert w dostawach zakupów internetowych, który swoim zasięgiem obejmuje 28 krajów Unii Europejskiej.
Spółkę będą reprezentowały Justyna Dąbrowska – ekspert ds. komunikacji i budowania wizerunku marki oraz Magdalena Bugajło – dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR oraz Rzecznik Prasowy spółki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]