Oferta dla klientów w Polsce i zagranicą
Kurierzy DHL dostarczą przesyłki z Allegro do klientów z Polski oraz 24 innych krajów Unii Europejskiej. Klienci, którzy posiadają Allegro Smart! mogą skorzystać z darmowej dostawy kurierem DHL. Obecnie z programu korzysta już ponad 5 mln klientów, a liczba ofert z darmową dostawą na platformie przekroczyła 160 mln. Klienci zaoszczędzili na przesyłkach już ponad 5,2 mld złotych.
Z kolei współpraca na rynku dostaw międzynarodowych umożliwia klientom z praktycznie całego kontynentu wygodne i szybkie zakupy w najlepszych cenach na platformie Allegro.com, dostępnej już w wersji angielskiej, czeskiej i ukraińskiej.
Zobacz również
– Widzimy wyraźnie, że jakość usług kurierskich przekłada się na zadowolenie klientów z całego procesu zakupowego na Allegro, dlatego poszerzając grono partnerów logistycznych postawiliśmy profesjonalnego operatora, który zapewnia nie tylko szybką dostawę, ale także elastycznie reaguje na potrzeby klientów. Ponadto renoma, jaką w Europie cieszy się DHL Parcel jest dodatkowym atutem w strategii ekspansji Allegro na rynki unijne. Dzięki naszej współpracy miliony nowych klientów zyskają jeszcze wygodniejszy i łatwiejszy dostęp do bogatej oferty asortymentu dostępnego na platformie Allegro.com, a współpracujący z nami sprzedający możliwość rozwoju poza Polską bez dodatkowych formalności czy inwestycji – mówi Łukasz Szczepański, VP of Delivery Experience w Allegro.
Perspektywa międzynarodowego rozwoju dla polskich przedsiębiorców e-commerce
Czechy to, obok Francji, czy Wielkiej Brytanii, jeden z głównych kierunków przesyłek nadawanych z Polski. Wysoki potencjał dynamicznego rynku czeskiego mocno stymulują wyjątkowo konkurencyjne ceny dostaw kurierskich DHL, porównywalne z kosztami przesyłek krajowych. Nasi południowi sąsiedzi to również jeden z głównych kierunków inwestycyjnych Allegro. Spółka zapowiedziała ekspansję od Morza Bałtyckiego do Morza Śródziemnego, w tym na rynku czeskim.
Zdecydowanym liderem przesyłek nadawanych z Polski nadal pozostają jednak Niemcy – ten kierunek generuje prawie 30 proc. całego polskiego eksportu. Wpływa na to kilka czynników, m.in. dwukrotnie wyższa niż w Polsce liczba potencjalnych konsumentów oraz bliskie sąsiedztwo i zamożność niemieckiego społeczeństwa. DHL to na tamtejszym rynku niekwestionowany lider, któremu klienci ufają od lat, doceniając najwyższą jakość i elastyczność proponowanych rozwiązań. Ranking najważniejszych kierunków wpływa na ofertę firm logistycznych, a ta może być impulsem, który zachęci sprzedających do ekspansji zagranicznej. Zwłaszcza, że popularne platformy zakupowe, takie jak Allegro, znacznie ułatwiają rozwój biznes dla polskich przedsiębiorców sprzedających on-line.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przesyłki z Allegro, dzięki rozwiązaniom DHL Parcel dotrą do adresatów w 25 krajach Europy: Austrii, Belgii, Chorwacji, Czech, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Luksemburga, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Węgier, Włoch, Bułgarii, Danii, Estonii, Finlandii, Litwy, Łotwy, Szwecji, a sprzedający zyskają szybki i wygodny dostęp do rozwiązań logistycznych, bez dodatkowych formalności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wygodne i szybkie dostawy z DHL Parcel
Z raportu Last Mile Experts wynika, że w 2021 roku w Europie kurierzy dostarczyli ponad 10,6 mld paczek klientom indywidualnym. Tylko w Polsce był to ponad miliard przesyłek. Wartość europejskiego rynku usług kurierskich B2C przekroczyła 80 mld euro.
Doświadczenie klienta związane z dostawą bezpośrednio przekłada się na zadowolenie z całego procesu zakupowego, dlatego sklepy i platformy internetowe poszukują zaufanych i profesjonalnych operatorów, którzy zapewnią nie tylko szybką, ale także elastyczną dostawę. To często ostatni etap dostawy decyduje o tym, w jaki sposób klient postrzega cały proces, a także sklep internetowy, w którym zrobił zakupy.
Dla klientów jednym z najważniejszych czynników w procesie doręczenia jest możliwość samodzielnego zarządzania dostawą i odbioru paczki w dogodnym czasie i miejscu. Dlatego DHL oferuje swoim klientom szereg digitalowych rozwiązań, w tym. m.in. usługę precyzyjnego monitorowania przesyłki, a także bezpłatnego przekierowania jej na wskazany adres lub do sieci OOH (out of home).
DHL Parcel posiada sieć 14 tysięcy punktów POP w całej Polsce, w których klienci mogą zarówno nadawać jak i odbierać przesyłki. Sieć POP uzupełniły także automaty paczkowe DHL POP BOX, które pojawiają się już w kolejnych lokalizacjach. Co ważne, w obu przypadkach paczki czekają na swoich właścicieli aż 4 dni, a płatność za zakupy możliwa jest gotówką i kartą.
– Połączenie różnych technologii w procesach i usługach oferowanych przez DHL Parcel, a także możliwość korzystania z doświadczenia międzynarodowego DP DHL, pozwala nam na najwyższym poziomie odpowiadać na potrzeby klientów oraz wspierać efektywność operacyjną i kosztową. Wygodne zwroty, usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz track&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów i usprawnień, które pozwalają jeszcze lepiej obsługiwać klientów. To efekt tego, że nasze rozwiązania tworzymy z myślą o nadawcach i odbiorcach tak, by zapewnić im pełną wygodę, elastyczność i możliwości decydowania o wyborze opcji dostawy – wyjaśnia Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel Polska.