Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

DHL Supply Chain i Reflaunt łączą siły w sektorze recommerce w Europie

DHL Supply Chain i Reflaunt łączą siły w sektorze recommerce w Europie
Reflaunt, wiodąca platforma technologiczna zajmująca się sprzedażą odzieży z drugiej ręki oraz DHL Supply Chain, globalny lider logistyki kontraktowej, ogłaszają współpracę logistyczną w zakresie recommerce.
O autorze
1 min czytania 2024-02-28

Największą przeszkodą w odsprzedaży używanej odzieży jest brak możliwości korzystania z globalnej sieci, co wynika z niespójnej infrastruktury i wysokich kosztów. Po programie pilotażowym w DHL Supply Chain w Polsce, firmy zdecydowały się połączyć swoje możliwości, aby zaprezentować platformę redefiniującą sposób, w jaki przebiegają operacje logistyczne odsprzedaży. DHL Supply Chain zarządza procesem logistycznym w imieniu Reflaunt – od obsługi towarów otrzymanych od klientów, obejmującej: kontrolę, sortowanie, fotografowanie i wprowadzanie przedmiotów na platformę będącą własnością Reflaunt, po podstawowe funkcje logistyczne do których zaliczają się: zarządzanie zapasami, składowanie, kompletację oraz dystrybucję.

Reflaunt oferuje dwie różne usługi dostosowane do różnych potrzeb danej marki: Concierge, która jest przeznaczona wyłącznie dla luksusowych marek i sprzedawców detalicznych, oraz Takeback, odpowiednia dla każdej marki modowej, dla której ważna jest lojalność klientów. Usługi te działają już w takich sklepach jak: Net-a-porter, Harvey Nichols, Balenciaga i Altuzarra. Obie usługi są w pełni zintegrowane z pracą magazynów DHL Supply Chain i zapewniają bezproblemową obsługę klienta.

Współpraca logistyczna Reflaunt i DHL Supply Chain ma na celu maksymalizację sprzedaży produktów, w tym również obsługę zwrotów, zapewniając markom rozwiązanie znacznie upraszczające rynek odsprzedaży.

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj