DHL w służbie 25. filmu o Jamesie Bondzie „Nie czas umierać”

DHL został oficjalnym partnerem logistycznym filmu „Nie czas umierać”. Czołowy dostawca usług logistycznych odpowiedzialny jest za transport wyjątkowego sprzętu na plan pięciu filmów o Jamesie Bondzie.
O autorze
1 min czytania 2020-01-31

Eksperci logistyczni z DHL odpowiadają za transport oraz rozwiązania logistyczne przy produkcji filmów o agencie 007 od czasu „Casino Royale” (2006 r.). Na potrzeby produkcji filmu „Nie czas umierać”, który wchodzi na ekrany kin 2 kwietnia 2020 r., DHL prowadził na całym świecie precyzyjnie skoordynowany transport za pośrednictwem drogi lotniczej, morskiej i lądowej, by zapewnić terminową realizację filmu.

– Dotrzymywanie terminów oraz precyzja odgrywają kluczową rolę przy produkcji przebojów kinowych takich rozmiarów. Dzięki międzynarodowej sieci oraz dobrze zorganizowanym procesom wykonanym przez zespoły transportu drogą powietrzną, morską i lądową, DHL jest doskonale przygotowany do spełnienia tych wymagań. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać słynnego agenta służb specjalnych w misji ratowania świata już po raz piąty – zaznacza Frank Appel, CEO Grupy Deutsche Post DHL.

Jako parter logistyczny, DHL zadbał o to, by oba zespoły produkcyjne miały dostęp do odpowiedniego sprzętu w stosownym czasie i miejscu. Ten był przemieszczany między planami w Norwegii, Włoszech, na Jamajce oraz w różnych częściach Wielkiej Brytanii.

– Zasadniczo jesteśmy kompleksowym punktem dostarczającym produkcji filmowej wszystkiego, co jest potrzebne, drogą lądową, powietrzną oraz morską – skupiamy się na umożliwieniu kontynuowania produkcji. W przypadku pilnych dostaw lub tych organizowanych na ostatnią chwilę korzystamy także z sieci Express. By dotrzymywać kroku rygorystycznym i dynamicznie zmieniającym się regulacjom dotyczącym ładunków, musimy wykazać się umiejętnością przewidywania oraz wykorzystać doświadczenie w dziedzinie logistyki. Wspaniale było ponownie mieć okazję do zaprezentowania naszych możliwości. Cechuje nas wyjątkowa dbałość o powierzone nam przedmioty – mówi John Meller, kierownik projektu logistycznego „Nie czas umierać” w DHL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dokonania te ilustrują bezsprzecznie wykonalną misję Grupy Deutsche Post DHL: Doskonałość. Po prostu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing