Wyniki rankingu „Diamenty Forbesa”, opublikowanego w ub. tygodniu wraz z lutowym wydaniem czasopisma, opracowuje redakcja na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm. Wśród kluczowych kryteriów znalazły się wyniki finansowe, wartość majątku, historia płatnicza oraz brak negatywnych zdarzeń prawnych. Do sporządzenia wyceny posłużyły dane uwzględniające m.in. poziom sprzedaży, zysk netto, wartość majątku trwałego, należności oraz nakłady na inwestycje. Informacje zostały zebrane przez wywiadownię gospodarczą Bisnode Polska i zweryfikowane przez redakcję, m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.
Solski BM został wyróżniony Diamentem Forbesa w kategorii przedsiębiorstw o przychodach od 5 do 50 mln złotych – na 27. miejscu w woj. mazowieckim i 102. w skali całego kraju.
Zobacz również
Forbes wyliczył wzrost wartości Solski BM w latach 2013-2015 na 73,77%.
„Ogromnie cieszę się z tego wyróżnienia, tym bardziej, że jest to prawdopodobnie pierwszy w historii Diament Forbesa dla agencji PR – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy.- Gdy osiem lat temu startowałem od zera i to w momencie, gdy rozpoczynał się ogólnoświatowy kryzys ekonomiczny, nawet nie śmiałem przypuszczać, że kiedyś znajdziemy się w tak prestiżowym gronie. To zasługa całego naszego zespołu, jego pracy, zaangażowania, a także niezmiennego zaufania i życzliwości naszych klientów. Chciałbym im za to jak najserdeczniej podziękować.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]