Koncepcja serii filmów jest prosta, ale inspirująca – przedstawia przemyślenia, różne punkty widzenia i historie osób pracujących w ośrodkach Diaverum. W autentyczny i emocjonalnie angażujący sposób przemawia do widzów, niezależnie od tego, czy są to potencjalni lub obecni pracownicy czy pacjenci – przybliża im firmę oraz jej wartości. Stanowi ona również część kampanii rekrutacyjnej ukierunkowanej na zaproszenie do współpracy osób wyznających podobne wartości, gotowych zaangażować się w opiekę nefrologiczną poprawiającą jakość życia pacjentów.
Pierwsze sesje zdjęciowe odbyły się w Polsce oraz w Wielkiej Brytanii. Pielęgniarki i pielęgniarze, personel lekarski oraz administracyjny opowiedzieli swoje historie oparte na firmowych wartościach: kompetencjach, pasji i inspiracji.
Zobacz również
Niezależnie od funkcji jaką pełnimy w organizacji, czy pracujemy w ośrodku dializ czy w biurze, w którejkolwiek z naszych lokalizacji na całym świecie – w Diaverum każdy z nas przyczynia się do poprawiania jakości życia naszych pacjentów. Chcemy dzielić się naszymi historiami z potencjalnymi, czy obecnymi pracownikami, historiami także o tym, że Diaverum jest organizacją, w której chce się pracować i można być dumnym, że jest się jej częścią – wyjaśnia Joanna Borczak, director global marketing & societal engagement w Diaverum.
Przedstawione w filmach historie pracowników skupiają się na dwóch kluczowych przesłaniach – po pierwsze na połączeniu zawodowych kwalifikacji z cechami charakteru jakich Diaverum poszukuje w każdym ze swoich pracowników oraz przedstawieniu korzyści, których kandydaci mogą oczekiwać po dołączeniu do zespołu. Jak mówi Tomasz Rybka, pielęgniarz z ośrodka dializ Diaverum w Iławie:
W Diaverum podoba mi się to, że firma stawia na nowe technologie, sztuczną inteligencję i na wspomaganie leczenia. Pacjent ma dostęp do aplikacji mobilnej, w której może kontrolować swoje parametry życiowe, swoje leczenie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zgodnie ze swoim podstawowym założeniem kampania „Voices from the frontline” oddaje głos swoim pracownikom, podkreślając ich szczególną rolę w organizacji takiej jak Diaverum. Ryszard Zając, dyrektor naczelny Diaverum Polska, zauważa:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesteśmy dumni z naszych pracowników, którzy chcą tworzyć nową jakość opieki medycznej opartej na kulturze troskliwej opieki. Mamy nadzieję, że kampania przyciągnie kandydatów, których wartości i cele są zgodne z naszymi”. Jak dodaje: „wybrani kandydaci mogą liczyć na przyjazny proces wdrożenia pod okiem mentorów i gruntowne szkolenie w zakresie procedur dializacyjnych. Mamy w naszych ośrodkach dializ doświadczony personel gotowy do dzielenia się wiedzą. Chcemy budować zespoły wysokiej klasy profesjonalistów i każdego dnia wspólnie nad tym pracujemy.