Diesel stworzył spodnie, w których bez problemu uciekniesz z koszmarnej randki

Diesel stworzył spodnie, w których bez problemu uciekniesz z koszmarnej randki
Diesel w nowej reklamie nie skupia się tylko na jakości swoich nowych jeansów, tym razem mówi o nieudanych randkach umawianych przez internet i uciekaniu z nich.
O autorze
1 min czytania 2018-03-15

Diesel wypuścił właśnie spot, w którym w ciągu minuty obrazuje życie sercowe młodych ludzi korzystających z aplikacji randkowych. Reklama skupia się na chłopaku, który po kolei spotyka się z dziewczynami z sieci, te okazują się być królową lodu, a nawet mężczyzną, by w nowych dżinsach marki, uciec od tych niezręcznych sytuacji. Ale żeby zatrzymać tę karuzelę śmiechu, chłopaka spotyka w końcu chwila goryczy.

PS

Diesel to marka, która lubi zaskakiwać. Jakiś czas temu na ulicy Canal Street w Nowym Jorku, znanej z zatłoczonych sklepów sprzedających podrabiane i fałszywe luksusowe marki, marka postawiła stoisko, na którym znajdowały się oryginalne produktu z literówką w nazwie.

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot “Love Story” jest częścią kampanii #ConcienciaMovistar zwiększającej świadomość, w tym przypadku, istnienia fałszywych profili społecznościowych. Oboje przedstawiani jako młodzi, nieśmiali i podekscytowani faktem, że wreszcie spotykają się z przedmiotami swojego uczucia…

Słuchaj podcastu NowyMarketing