Diesel wypuścił właśnie spot, w którym w ciągu minuty obrazuje życie sercowe młodych ludzi korzystających z aplikacji randkowych. Reklama skupia się na chłopaku, który po kolei spotyka się z dziewczynami z sieci, te okazują się być królową lodu, a nawet mężczyzną, by w nowych dżinsach marki, uciec od tych niezręcznych sytuacji. Ale żeby zatrzymać tę karuzelę śmiechu, chłopaka spotyka w końcu chwila goryczy.
PS
Zobacz również
Diesel to marka, która lubi zaskakiwać. Jakiś czas temu na ulicy Canal Street w Nowym Jorku, znanej z zatłoczonych sklepów sprzedających podrabiane i fałszywe luksusowe marki, marka postawiła stoisko, na którym znajdowały się oryginalne produktu z literówką w nazwie.
PS2
Spot “Love Story” jest częścią kampanii #ConcienciaMovistar zwiększającej świadomość, w tym przypadku, istnienia fałszywych profili społecznościowych. Oboje przedstawiani jako młodzi, nieśmiali i podekscytowani faktem, że wreszcie spotykają się z przedmiotami swojego uczucia…
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing