Na ulicy Canal Street w Nowym Jorku, znanej z zatłoczonych sklepów sprzedających podrabiane i fałszywe luksusowe marki, Diesel postawił stoisko, na którym znajdowały się oryginalne produktu z literówką w nazwie.
Kupujący prawdopodobnie nie zdawali sobie wtedy sprawy, że przedmioty, z którymi wyszli ze sklepu, były w rzeczywistości jedynymi w swoim rodzaju egzemplarzami z limitowanej serii, specjalnie zaprojektowanej przez zespół projektantów Diesel i zawierającej błąd w oznakowaniu marki – “Deisel” – powiedziała firma.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
To część kampani „Go withe the flaw”, która podkreśla i zachęca do akceptowania wad i skaz, gdyż te powodują, że jesteśmy wyjątkowi i wyróżniamy się z tłumu. Tak samo było z ubraniami z limitowanej kolekcji marki, które można było kupić przy Canal Street – ci, którzy zdecydowali się na zakup swoich ubrań poza centrum handlowym – przekonali się, że ich indywidualność jest nagradzana!
Poniżej możecie zobaczyć spoty, które marka przygotowała w w/w kampanii:
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ubiegłym roku Levis opublikował piękną reklamę, która powstała, by świętować wartości, które wyznajemy w zróżnicowanym społeczeństwie. Reklama „Circle” podsumowuje, że mimo wszystkich różnic, jesteśmy połączeni i bardziej podobni do siebie, niż nam się wydaje, a dzięki temu stajemy się silniejsi!