Głównym celem książki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” jest identyfikacja i analiza kluczowych decyzji z zakresu zarządzania niezbędnych do transformacji firm w biznesy cyfrowe oraz przeanalizowanie procesu podejmowania takich decyzji. Publikacja została stworzona zarówno dla studentów jak i specjalistów z różnych branż, m.in. menedżerów ds. marketingu, menedżerów ds. systemów IT czy webmasterów. Całość podzielona jest na trzy główne części: wprowadzenie, z którego dowiemy się, czym jest biznes cyfrowy i e-handel; strategia i zastosowanie, w której analizowane są różne podejścia do opracowywania strategii dla biznesu cyfrowego oraz jej zastosowania dla organizacji jako całości; wdrażanie – część poświęcona zarządzaniu wdrażanym biznesem cyfrowym.
W publikacji znajdziemy także wywiady z ekspertami zajmującymi się marketingiem cyfrowym, m.in. z Dunelm, Vision Express, Google, a także mnóstwo case studies wielu powszechnie znanych firm, takich jak Facebook, eBay, Dell, czy Amazon.
Zobacz również
Jeśli chcesz poznać tajniki digital businessu, zarządzania biznesem cyfrowym i e-handlem, dowiedzieć się, jakie zmiany musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu, jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie, ta książka jest dla Ciebie.
Autor Dave Chaffey jest strategiem biznesu cyfrowego z wieloletnim stażem. Zarządza własnym biznesem cyfrowym Smart Insights – firmą analityczną będącą jednocześnie wydawcą internetowym, która publikuje porady i ostrzeżenia związane z najlepszymi praktykami i rozwojem branży przeznaczone dla cyfrowych. Autor współpracuje także jako niezależny szkoleniowiec i konsultant w dziedzinie marketingu w internecie z firmą Marketing Insights Limited. Doradzał w dziedzinie strategii marketingu cyfrowego i e-handlu licznym firmom, od dużych organizacji takich jak 3M, Barclaycard, HSBC, Mercedes-Benz czy Nokia, po mniejsze firmy, takie jak Arco, Confused.com, Euroffice, Hornbill czy i-to-i.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
KONKURS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Weź udział w konkursie i wygraj jedną z trzech książek „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka”, autorstwa Dave’a Chaffeya. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: którą markę uważasz za przodującą w dziedzinie biznesu cyfrowego i dlaczego.
Odpowiedzi nadsyłajcie na adres [email protected], w tytule maila wpisując 'Konkurs – Dave Chaffey’. Na zgłoszenia czekamy do 8 kwietnia.
Rozwiązanie konkursu
(aktualizacja 11.04.2016)
W konkursie zwyciężyli Marta Zuska, Marcin Sałaciński oraz Dawid Skoblewski.
Książkę „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” można kupić na tej stronie.