Współpraca pomiędzy 38 Content Communication a Digital Care Group obejmuje działania z zakresu media relations na rzecz 3 marek wchodzących w skład Digital Care Group, a także kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego.
Za realizację projektu ze strony 38PR odpowiadają: CEO Katarzyna Życińska i zespół korporacyjny kierowany przez Group Account Managera Magdalenę Galant.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Do Grupy Digital Care należą następujące marki: Digital Care, iMad i MTTC. Misją firmy jest kreowanie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które wspierają użytkowników i podnoszą komfort korzystania z urządzeń mobilnych.