„Mural w sieci”
Nominacja w kategorii Social Media Presence
Zobacz również
ING Bank Śląski to jeden z liderów reklamowych w Polsce, jednak coraz trudniej jest mu trafić do „młodych” tj. ludzi w wieku 18-24 lata. Spadek zaangażowania tej grupy to zmartwienie wielu marketerów – MOSQI.TO miało znaleźć skuteczny sposób na odwrócenie tego trendu wśród fanów ING Banku w mediach społecznościowych. Dodatkowo, ING Bank obiecał Łodzi mural.
Nie pozostało nic innego, jak połączyć interes społeczności lokalnej i wirtualnej, które miały wybrać „ulubiony” projekt na ścianę przy ul. Piotrkowskiej. Mural, a właściwie jego 4 projekty, jeszcze przed swoim powstaniem, pobiły rekord popularności w Social Mediach:
- 15 427 reakcji (z czego 10 401 na profilu ING) – post z głosowaniem był rekordowym na profilu ING Banku Śląskiego.
- 728 691 UU – zasięg (połowa to zasięg organiczny)
- 606 komentarzy, w tym 90% pozytywnych 0,01 zł – koszt dotarcia do 1 fana!
„Odrodzenie Leonarda” #PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nominacja w kategorii Social Media Campaign
Kampania realizowana dla EC1 w Łodzi udowodniła, że kulturę można sprzedać online i to z niezłym rezultatem – ponad 72 000 zarezerwowanych biletów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Odrodzony Leonardo da Vinci, we współczesnej odsłonie skutecznie i z humorem sprzedawał on line, ale również budował relacje w social mediach. Został gwiazdą lokalnej społeczności i niemal każdego formatu reklamowego.
Za strategię i wsparcie sprzedaży Wystawy Wynalazków Leonarda da Vinci w łódzkim EC1 odpowiadało MOSQI.TO.
Chat-rekruter Budimexu
Nominacja w kategorii Employer Branding & Recruiting Campaign
Budimex to pierwsza duża firma w Polsce, która zdecydowała się na rekrutację pracowników przez chatbota. Narzędzie stworzone przez startup Emplocity miało za zadanie zatrudnić aż 1000 pracowników dla jednego z głównych graczy polskiej branży budowlanej. Marka, aby przyśpieszyć proces rekrutacyjny i dotrzeć do większej liczby osób, powołała Emplobota, dzięki któremu pracodawca za pomocą sztucznej inteligencji jest w stanie przeprowadzić sprawną, pierwszą selekcję zgłoszeń.
W ciągu zaledwie kilku miesięcy chatbot przeprowadził tysiąc rozmów. Pomógł wskazać odpowiednią rekrutację 630 kandydatom i umówił na rozmowy ponad 100 potencjalnych pracowników.
Gala wręczenia nagród w konkursie Digital Communication Awards odbędzie się 28 września. Nominowanych czeka jeszcze jeden etap na drodze do zwycięstwa – live pitch w Berlinie.