Jak wynika z badania konsumentów dla kategorii moda, uroda i elektronika przeprowadzonego przez Accenture i Fashion Biznes po wprowadzeniu obowiązkowej kwarantanny aż 20 proc. Polaków (blisko 7,5 miliona!) po raz pierwszy w życiu dokonało zakupów w Internecie. Lwia część klientów zostanie przy nowych wyborach, inkorporując je do swojej codzienności, aż za chwilę staną się przyzwyczajeniami. Rola i forma usług świadczonych online zmieniła się. Tak, jak i odbiorcy.
Do sieci przeniosły się również wydarzenia masowe – od branży marketingowej, rozrywkowej, po szeroko i wieloaspektowo rozumiany biznes. Przykładem stuprocentowego przeniesienia wydarzenia do świata online jest majowy Copernicus Festival (organizatorami byli Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz „Tygodnik Powszechny”). Platforma tego 6-dniowego festiwalu naukowego umożliwiła uczestnictwo w nim każdemu z każdego zakątka globu. Technologicznie i od strony oprawy wirtualnej eventu było to wyzwanie dla Admind Branding & Communications. Zespół ma wieloletnie doświadczenie w procesie usprawniania cyfryzacji, zna realne problemy (jak niewystarczająca jakość dźwięku czy toporny interfejs użytkownika) tych, którzy są jeszcze przed etapem całościowej digitalizacji swoich przedsiębiorstw i marek.
Zobacz również
Cyfrowa transformacja
Właściciele firm i ich zarządy stanęły przed trudnym zadaniem – zachowania ciągłości funkcjonowania biznesu w nowej rzeczywistości. Koronawirus wymusił pełną digitalizację na przedsiębiorstwach niezależnie od ich skali. Poziom przygotowania do cyfrowej transformacji w momencie zaostrzenia obostrzeń w związku z pandemią, stał się istotnym aspektem w ogóle w prowadzeniu, czy rozwijaniu biznesu. Dzisiaj w związku z niepewną przyszłością co do tzw. drugiej fali epidemi, może stać się istotnym elementem w ogóle w jego utrzymaniu.
Zespół krakowskiej agencji Admind Branding & Communications wyszedł z autorską inicjatywą wspierania intensywnego rozwoju cyfryzacji firm. Uruchomiony został nowy agencyjny dział Digital. Mając na uwadze całe spektrum problemów, z jakimi borykają się przedsiębiorcy, stworzono unikatową platformę. Za jej pośrednictwem przedsiębiorca, czy marketer może przejść przez proces transformacji cyfrowej, mając od początku do końca wsparcie Admind. Szeroki wachlarz usług skierowanych do klientów oferuje eventy online, webinary, profesjonalne prezentacje multimedialne, spersonalizowane strony internetowe (np. landing page), a nawet employer branding czyli tworzenie strategii bycia atrakcyjnym pracodawcą oraz wiele innych form działania na płaszczyźnie digital. W pokoronawirusowej rzeczywistości biznesowej oferowana konsultacja i analiza dotychczasowych działań z ekspertami agencji jest całkowicie darmowa.
Jak działa platforma digital future?
Bezpłatne konsultacje z najlepszymi ekspertami mają miejsce po uzupełnieniu formularza na stronie Digital Future. Agencja Admind po otrzymaniu danych bezpośrednio skontaktuje się z chętnymi i przygotuje dla nich analizę brandu oraz odpowie na wszystkie pytania. Formularz dostępny jest na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak podkreślają przedstawiciele agencji, dzięki takiej analizie, działania marek i przedsiębiorstw mogą być efektywne, otwarte na nowych odbiorców oraz bardziej spersonalizowane.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dyrektor kreatywna Admind punktuje nieodwracalne zmiany, jakie wywołała pandemia w sektorze digital:
– Covid wstrząsnął światem, a Admind nie był wyjątkiem i my również odczuliśmy to na własnej skórze. Jako firma tworząca branding dla dużych korporacji widzimy pewnie wyzwania, jeśli chodzi o oferowanie naszym odbiorcom niektórych usług. Wydarzenia i targi nie odbywają się już w większości przypadków, natomiast bardzo dużą popularnością cieszą się webinary. Zmniejszyła się również liczba drukowanych materiałów, teraz wszystko przeniosło się do Internetu. Nasi Klienci zaczynają teraz myśleć bardziej ekologicznie i ekonomicznie. W zeszłym miesiącu zainaugurowaliśmy projekt Digital Futures, która ma pomóc naszym klientom przyspieszyć ich cyfrową transformację. Dzięki pełnej liście rozwiązań, którą umieściliśmy na naszej stronie www pomogą im sprawnie i wydajnie zmienić swoją komunikację. Podobnie, nasz zespół ds. eventów, składający się z ekspertów w dziedzinie projektowania przestrzennego i doświadczonych projektantów, współpracuje obecnie z naszymi zespołami ds. technologii cyfrowych i 3D, aby zaoferować naszym klientom innowacyjne rozwiązania dotyczące wizerunku marki w sieci. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym nowym kierunkiem i bardzo dumni z tego, że nasze zespoły przystosowują się do ciągle zmieniającego się świata – mówi Maria Isabel Reyes, creative director Admind Branding & Communications.
Admind Branding & Communications to team ekspertów, którzy zostali dostrzeżeni i uhonorowani przez grono czterdziestu wybitnych ekspertów z całego świata, zasiadających w jury prestiżowego konkursu Red Dot Design Awards.
Agencja zgarnęła aż dwie nagrody: pierwsza nagroda za Kampanię Employer Brandingową Admind (główna kategoria: Brands & Communication Design, podkategoria Advertising), druga nagroda za Wayfinding in ABB’s new Highfive office in Kraków (główna kategoria Brands & Communication Design, podkategoria Spatial Communication). Zwycięskie prace ukażą się w International Yearbook Brands & Communication Design 2020/2021, który do kupienia będzie w topowych salonach prasowych.
Admind Branding & Communications to globalna agencja brandingowa, która powstała w 2010 roku w Krakowie. Agencja jest pionierem w dziedzinie Creative Shared Service Center w Polsce. Ma multidyscyplinarne podejście, a przez to dostarcza Klientom kompleksowe usługi brandingowe i marketingowe zaspokajające złożone oczekiwania i cele. Zatrudnia ponad stuosobowy zespół złożony z 14 narodowości w sześciu krajach. Siedziba agencji znajduje się w Krakowie, a jej oddziały w Warszawie, Odessie, Zurychu, Amsterdamie i Bangkoku.
Artykuł powstał we współpracy z Admind Branding & Communications.