Wygrany przetarg oznacza rozwinięcie współpracy z Digital Kingdom, które dotychczas obsługiwało BBC Studios projektowo realizując kampanie dla: BBC Earth (między innymi nagrodzony złotym Effie „Kolorowy wiatr na nowo”), BBC Brit i BBC Lifestyle.
Cieszę się na kontynuację i rozwój współpracy z BBC Studios Polska, wygrana w tak silnie obsadzonym przetargu po blisko dwóch latach współpracy projektowej to wyraz dużego zaufania do zespołu agencji. Jestem przekonany, że zaproponowana przez nas długofalowa strategia i platforma kreatywna przyczyni się do kolejnych sukcesów BBC Earth w Polsce – komentuje Gustaw Rozmarynowski managing partner Digital Kingdom.
Zobacz również
Agencja Digital Kingdom została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez BBC Studios w maju 2022 roku. Zaproszenie do niego otrzymały agencje: VMLY&R, K2 Precise i McCann, Digital Kingdom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]