Digital Kingdom z nową kampanią dla Matrix

Agencja po wygranym przetargu została wybrana wiodącą agencją kreatywna marki Matrix należącej do koncernu L’Oréal. Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest kampania promującą najnowszy trend, koloryzacje Mixed Metals od Matrix.
O autorze
0 min czytania 2018-03-26

Digital Kingdom odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki. Koncepcja kreatywna oparta jest na haśle: Daj nam powód, a my damy Ci kolor.

Główną osią pierwszej aktywacji w ramach platformy kreatywnej jest video z dziennikarką i prezenterką telewizyjną, Odetą Moro. Video w dwóch formatach 30″oraz 15″ będzie wspierane kampanią programatic.

Agencja odpowiada także za stworzenie pozostałych formatów digital: landing page, kreacje display i social media oraz lokalizację globalnych assetów marketingowych marki Matrix.

– Insightu nie da się wymyślić, trzeba go znaleźć. Cieszymy się, że nam się to udało. Podkreślanie zmian nową fryzurą i kolorem włosów jest dla konsumentek czymś oczywistym – to zjawisko było dla nas punktem wyjścia w budowaniu koncepcji kreatywnej tej kampanii. – komentuje Joanna Gerlee, Creative Director & Co-founder w Digital Kingdom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj