Digital Kingdom odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki. Koncepcja kreatywna oparta jest na haśle: Daj nam powód, a my damy Ci kolor.
Główną osią pierwszej aktywacji w ramach platformy kreatywnej jest video z dziennikarką i prezenterką telewizyjną, Odetą Moro. Video w dwóch formatach 30″oraz 15″ będzie wspierane kampanią programatic.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agencja odpowiada także za stworzenie pozostałych formatów digital: landing page, kreacje display i social media oraz lokalizację globalnych assetów marketingowych marki Matrix.
– Insightu nie da się wymyślić, trzeba go znaleźć. Cieszymy się, że nam się to udało. Podkreślanie zmian nową fryzurą i kolorem włosów jest dla konsumentek czymś oczywistym – to zjawisko było dla nas punktem wyjścia w budowaniu koncepcji kreatywnej tej kampanii. – komentuje Joanna Gerlee, Creative Director & Co-founder w Digital Kingdom.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]