(na zdj. od lewej: Michał Hejduk, Radosław Chrobot)
Radosław Chrobot dołączył do działu strategii Digital One w styczniu br., na stanowisko Strategy Plannera, obecnie awansuje na stanowisko Senior Strategy Plannera. Przed przejściem do Digital One pracował m.in. dla domów mediowych Mediacom Warszawa (jako Interactive Media Planner) i Starcom (jako Senior Interactive Media Planner).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W Digital One, na stanowisku Senior Strategy Plannera, projektuje ekosystemy łączące media interaktywne z tradycyjnymi oraz planuje działania aktywujące marki (m.in. Lipton Ice Tea, Sephora, Pepsi) przekładające się na ich właściwe relacje z nowoczesnymi konsumentami.
Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych kierunek: stosunki międzynarodowe, specjalność: Amerykanistyka i Mass Media) oraz Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Shillera w Łodzi (kierunek: Organizacja Produkcji Mediów Cyfrowych)
Michał Hejduk przechodzi do Digital One bezpośrednio z agencji interaktywnej Kalicinscy.com. Wcześniej pracował w agencjach Adwertajzing i Kamikaze.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W Digital One, na stanowisku Strategy Plannera, odpowiedzialny będzie m.in. planowanie działań content marketingowych oraz optymalizację działań marek w Social Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Michał Hejduk jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek: Marketing)