– Bardzo się cieszę, że tak duży i prestiżowy klient, jakim jest Idea Bank, obdarzył nas swoim zaufaniem, a także docenił zespół oraz narzędzia jakimi dysponujemy. W trakcie przetargu zaprezentowaliśmy rozwiązania technologiczne dedykowane potrzebom Idea Banku, Lion’s Banku oraz Tax Care, jak również nasze lokalne narzędzia, zaprojektowane z myślą o klientach z KPI performance’owymi – mówi Kamila Kownacka, managing director w Digital Resolution.
Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Bank, zauważa, że obsługa trzech marek Grupy przez jedną agencję marketingową może wpłynąć pozytywnie na efektywność działań. – Dotychczas każda ze spółek posiadała swoją własną agencję marketingową, która działała autonomicznie. Obecnie, będziemy mogli planować działania z perspektywy trzech marek, wzajemnie uzupełniając ich komunikację i docierając nie do jednej, ale aż do trzech grup docelowych – tłumaczy.
Zobacz również
Grupa Idea Bank wspiera przedsiębiorców w prowadzeniu własnego biznesu. Spółki wchodzące w jej skład oferują właścicielom firm m.in.: usługi bankowe, obsługę księgową, leasing czy faktoring. Przetarg dotyczył:
- Idea Banku: banku specjalizującego się w rozwiązaniach dla właścicieli mikro, małych i średnich firm,
- Lion’s Banku: banku działającego w segmencie private bankingu,
- Tax Care: lidera usług księgowych w Polsce.
Digital Resolution to globalna, ale oparta na lokalnych talentach agencja marketingu efektywnościowego działająca w ramach Grupy OMD. Zaufanie to fundament działalności agencji wynikający ze strategii Clients First.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]