Do tegorocznej edycji zgłaszać można się jeszcze tylko do 16 sierpnia. Celem konkursu jest promowanie młodych talentów i zwrócenie uwagi środowiska akademickiego oraz branży na potencjał marketingu cyfrowego. 
                        
                                                                                                                                

Zobacz również
Dla kogo?
Do udziału mogą zgłaszać się studenci i absolwenci uczelni wyższych, którzy obronili pracę z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2022 do 31 lipca 2025 roku – na poziomie licencjackim, inżynierskim, magisterskim lub podyplomowym.
Nagrody
Najlepsi autorzy otrzymają nagrody dopasowane do poziomu ich pracy:
- studia podyplomowe „Sztuczna inteligencja i automatyzacja w marketingu” – za najlepszą pracę magisterską,
- szkolenie Akademia DIMAQ Professional (online) + egzamin certyfikacyjny – za najwyżej ocenioną pracę podyplomową,
- szkolenie Akademia DIMAQ Basic (online) + egzamin certyfikacyjny – dla autorów najlepszych prac licencjackich lub inżynierskich.
Dodatkową korzyścią jest rozpoznawalność – konkurs DIMAQ UNI od lat śledzony jest przez przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych oraz zespołów marketingowych w firmach z różnych branż. 
                        
                                                     Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE] 
                    
Co mówią laureatki edycji 2024?
– Zdobycie nagrody w konkursie DIMAQ UNI to dla mnie ogromne wyróżnienie, które może zaprocentować w przyszłości, zwłaszcza na rynku pracy. To doskonała pozycja w CV, potwierdzająca kompetencje w obszarze marketingu cyfrowego – wspomina Karolina Szerszeń, I miejsce (praca licencjacka/inżynierska).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Konkurs wzmocnił moją motywację do dalszego rozwoju. Jestem przekonana, że kontynuowanie tej drogi pozwoli mi nie tylko pogłębiać wiedzę, ale też działać na rzecz bezpieczniejszej przyszłości cyfrowej – dodaje Aleksandra Zagajewska, I miejsce (praca magisterska).
Jak aplikować?
Aby zgłosić się do konkursu, do 16 sierpnia 2025 r. należy:
- wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: https://dimaquni.com/zgloszenia/,
- dołączyć pracę dyplomową w formacie PDF (bez danych identyfikacyjnych autora, promotora i uczelni),
- załączyć dokument potwierdzający pozytywną ocenę z obrony – np. zaświadczenie z dziekanatu lub skan dyplomu.
Zgłoszenia są bezpłatne, a wszystkie etapy konkursu realizowane są w pełni online. 
                        
                                                                                                                                

Jaki jest harmonogram?
- Termin nadsyłania zgłoszeń: od 15 czerwca do 16 sierpnia 2025 r.
- I ETAP: ocena nadesłanych prac: od 17 sierpnia do 14 września 2025 r.
- II ETAP: ocena prac wyłonionych w pierwszym etapie: od 15 września do 25 września 2025 r.
- Obrady jury odbędą się między 25 września a 27 września 2025 r.
- Ogłoszenie wyników: 4 października 2025 r.
Zdjęcia: mat. pras.
![DIMAQ UNI: do 16 sierpnia zgłoś się do konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu cyfrowego [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/Dimaq-Uni_konkurs-360x0-c-default.jpg)