Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

DIMAQ UNI: do 16 sierpnia zgłoś się do konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu cyfrowego [PATRONAT]

DIMAQ UNI: do 16 sierpnia zgłoś się do konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu cyfrowego [PATRONAT]
DIMAQ UNI to ogólnopolski konkurs na najlepsze prace dyplomowe z zakresu marketingu internetowego, organizowany od 14 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2025-07-31

Do tegorocznej edycji zgłaszać można się jeszcze tylko do 16 sierpnia. Celem konkursu jest promowanie młodych talentów i zwrócenie uwagi środowiska akademickiego oraz branży na potencjał marketingu cyfrowego.

Dla kogo?

Do udziału mogą zgłaszać się studenci i absolwenci uczelni wyższych, którzy obronili pracę z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2022 do 31 lipca 2025 roku – na poziomie licencjackim, inżynierskim, magisterskim lub podyplomowym.

Nagrody

Najlepsi autorzy otrzymają nagrody dopasowane do poziomu ich pracy:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • studia podyplomowe „Sztuczna inteligencja i automatyzacja w marketingu” – za najlepszą pracę magisterską,
  • szkolenie Akademia DIMAQ Professional (online) + egzamin certyfikacyjny – za najwyżej ocenioną pracę podyplomową,
  • szkolenie Akademia DIMAQ Basic (online) + egzamin certyfikacyjny – dla autorów najlepszych prac licencjackich lub inżynierskich.

Dodatkową korzyścią jest rozpoznawalność – konkurs DIMAQ UNI od lat śledzony jest przez przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych oraz zespołów marketingowych w firmach z różnych branż.

Co mówią laureatki edycji 2024?

– Zdobycie nagrody w konkursie DIMAQ UNI to dla mnie ogromne wyróżnienie, które może zaprocentować w przyszłości, zwłaszcza na rynku pracy. To doskonała pozycja w CV, potwierdzająca kompetencje w obszarze marketingu cyfrowego – wspomina Karolina Szerszeń, I miejsce (praca licencjacka/inżynierska).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Konkurs wzmocnił moją motywację do dalszego rozwoju. Jestem przekonana, że kontynuowanie tej drogi pozwoli mi nie tylko pogłębiać wiedzę, ale też działać na rzecz bezpieczniejszej przyszłości cyfrowej – dodaje Aleksandra Zagajewska, I miejsce (praca magisterska).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak aplikować?

Aby zgłosić się do konkursu, do 16 sierpnia 2025 r. należy:

  • wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: https://dimaquni.com/zgloszenia/,
  • dołączyć pracę dyplomową w formacie PDF (bez danych identyfikacyjnych autora, promotora i uczelni),
  • załączyć dokument potwierdzający pozytywną ocenę z obrony – np. zaświadczenie z dziekanatu lub skan dyplomu.

Zgłoszenia są bezpłatne, a wszystkie etapy konkursu realizowane są w pełni online.

Jaki jest harmonogram?

  • Termin nadsyłania zgłoszeń: od 15 czerwca do 16 sierpnia 2025 r.
  • I ETAP: ocena nadesłanych prac: od 17 sierpnia do 14 września 2025 r.
  • II ETAP: ocena prac wyłonionych w pierwszym etapie: od 15 września do 25 września 2025 r.
  • Obrady jury odbędą się między 25 września a 27 września 2025 r.
  • Ogłoszenie wyników: 4 października 2025 r.

Zdjęcia: mat. pras.