W ramach akcji, która będzie miała miejsce między 23 a 29 sierpnia, Disney dostarczy 45 tysięcy specjalnych przesyłek do ciężko chorych dzieci w szpitalach i hospicjach na terenie Wielkiej Brytanii, Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. 600 z tych wyjątkowych prezentów trafi do dzieci przebywających w warszawskim szpitalu przy ulicy Banacha. Paczka będzie zawierać specjalną książeczkę zawierającą nowe przygody księżniczek Disneya, a także gry i zabawy oraz wiele przydatnych narzędzi i wskazówek do własnoręcznego stworzenia ozdób, i innych małych dzieł sztuki. Starannie dobrana zawartość ma na celu zmniejszenie poczucia izolacji oraz stresu wynikających z pobytu w szpitalu. Jednocześnie ma stworzyć dzieciom przestrzeń do budowania pewności siebie oraz kreowania dobrych uczynków. Paczki zostały przygotowane we współpracy z partnerem charytatywnym MediCinema
Badania
Jak ważna jest odwaga i życzliwość wskazują badania przeprowadzone na zlecenie Disneya. Niezależna firma badawcza Fly Research przeprowadziła ankietę w marcu 2021 roku na 5000 osób dorosłych w 5 krajach. Rodzice są zgodni, że życzliwość jest jedną z najważniejszych cech na świecie (92%). Tyle samo osób twierdzi, że zawsze stara się byś życzliwym dla innych, jednocześnie podkreślając (91%), że to ważne, żeby być w życiu odważnym.
Zobacz również
Podobną opinię na temat tych wartości mają dzieci. Najmłodsi w większości za najważniejsze zasady dobrego zachowania uznają bycie dobrym przyjacielem (65%) i bycie miłym dla innych (63%). 77% z nich stwierdza, że dobre uczynki są ważne.
Pozostałe atrakcje Światowego Tygodnia Księżniczek
Od 23 sierpnia Disney Channel zaprasza na tygodniowy maraton z jedną z najżyczliwszych i najodważniejszych księżniczek Disneya, a jednocześnie też najbardziej zaplątaną – „Zaplątani: Przygody Roszpunki”, codziennie (od poniedziałku do niedzieli) po trzy odcinki od godz. 11:25.
Dodatkowo, fani Disneya mogą zapoznać się z pełną kolekcją produktów z linii Disney Księżniczka i Kraina lodu, w tym zabawek, książek i akcesoriów, na: https://allegro.pl/kampania/disney-ksiezniczki
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing